سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

کمپین کمک به نیازمندان در شهرداری ارومیه آغاز شد

شهردار ارومیه از آغاز کمپین کمک به نیازمندان خبر داد و گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، بهترین حرکت آن است که از نیازمندان طبق فرمایش مقام معظم رهبری دستگیری و حمایت شود.

  • 18 اردیبهشت 1399
  • نویسنده: admin
  • تعداد نمایش ها: 2256
  • 0 نظرات
کمپین کمک به نیازمندان در شهرداری ارومیه آغاز شد

به گزارش ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه،محمد حضرت پور در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در ارومیه، با اشاره به اهمیت مسئله دستگیری از نیازمندان در روزگار کسادی اقتصاد، بیان کرد:  در این مقطع و همچنین با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، بهترین حرکت آن است که از نیازمندان طبق فرمایش مقام معظم رهبری دستگیری و حمایت شود.

وی ادامه داد: در اردیبهشت ماه نیز توزیع بسته های حمایتی برای  نیازمندان توسط قرارگاه امام خامنه ای(مدظله العالی) آغاز می شود.

حضرت پور عنوان کرد: کمپینی در راستای حمایت و دستگیری از نیازمندان راه‌اندازی و جلساتی با خیرین و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این باره تشکیل می شود.

وی ادامه داد:  با توجه به اینکه از امروز بخشی از فعالیت ها آغاز شده، اما از مردم درخواست داریم جهت شکست کرونا همچنان با رعایت توصیه های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و اجتناب از تجمعات، در خانه بمانند.

شهردار ارومیه با اشاره به فعالیت ناوگان اتوبوسرانی از امروز، اظهار کرد:  از امروز ناوگان اتوبوسرانی با رعایت موارد بهداشتی از سوی رانندگان به تناسب ظرفیت اتوبوس، اقدام به سوار کردن مسافر خواهد کرد و همچنین، ضدعفونی ناوگان تداوم دارد و از شهروندان نیز درخواست داریم از کارت بلیط الکترونیک استفاده کنند.

وی بیان کرد: ناوگان تاکسیرانی نیز با  رعایت موارد بهداشتی و در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، موظف هستند که در تمامی خطوط تاکسیرانی تنها ۲ نفر مسافر در صندلی عقب خودرو سوار کنند.

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان