سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

آیین تجلیل از دست اندرکاران و کمیته های ستاد برگزاری مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی برگزار شد

  • 17 تیر 1402
  • نویسنده: admin
  • تعداد نمایش ها: 299
  • 0 نظرات
آیین تجلیل از دست اندرکاران و کمیته های ستاد برگزاری مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی برگزار شد
به گزارش امور ارتباطات سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، آیین تجلیل از دست اندرکاران و کمیته های ستاد برگزاری مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی در سالن آمفی تئاتر شهید سردار سلیمانی این سازمان با حضور مسئولین شهری و استانی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، دکتر بیرامی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی ضمن تبریک روز قلم به اصحاب رسانه، لحظاتی در خصوص ورزش و جایگاه ورزش در استان سخنرانی کرد.

در ادامه این مراسم، آیین تجلیل از دست اندرکاران و کمیته های ستاد برگزاری مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی با دعوت از مسئولان حاضر در سالن آمفی تئاتر جهت اهدا لوح به فعالان حوزه روابط عمومی، خبرگزاری هایی که در پوشش این مسابقات نقش داشتند و همچنین ستاد برگزاری این مسابقات برگزار شد.

پخش کلیپی جذاب از برگزاری مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی که به میزبانی شهر ارومیه برگزار شد و سخنرانی آقای ابراهیمی معاون استاندار از سایر بخش های این مراسم بود.

در پایان مراسم از زحمات دکتر مهدی زاده شهردار ارومیه، مهندس نقی پور رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه و مجید یوسفی مدیر امور ارتباطات این سازمان بواسطه زحمات در برگزاری مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی، تجلیل و قدردانی شد.


گفتنی است سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه نیز در این مراسم تجلیل مشارکت داشت که امروز پنجشنبه ۱۵ تیرماه در سالن آمفی تئاتر این سازمان برگزار شد.
Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان