سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

اولین یادوراه عملیات لیله القدر در آذربایجان غربی برگزار شد

اولین یادوراه عملیات لیله القدر در آذربایجان غربی در سالن امام علی (ع) با حضور امام جمعه ارومیه، رئیس شورای اسلامی شهر، شهردار ارومیه، نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی، فرمانده های سپاه آذربایجان غربی و فرمانده های عملیات لیله القدر برگزار شد.

اولین یادوراه عملیات لیله القدر در آذربایجان غربی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در این مراسم محمد حضرت پور، شهردار ارومیه با بیان این که بحث توسعه و ترویج فرهنگ ایثار وشهادت یکی از راهبردهای کارهای فرهنگی شهرداری ارومیه و مجموعه مدیریت شهری است که سالانه  در بودجه های شهری تصویب و ابلاغ می شود، گفت: در اجرای همین سیاست ها، شهرداری ارومیه با ایجاد بنیاد ترویج فرهنگ شهادت که یکی از مولفه های توسعه ی ترویج فرهنگ ایثار شهادت است درچندین سال گذشته با همکاری سپاه ارومیه و امور ایثارگران شهرستان ارومیه اقدام به برگزاری یادواره های متعدد شهدا کرده است.

به گفته وی برگزاری یادواره هاو برنامه هایی که بتوانند نام و یاد شهدا را در جامعه امروزی زنده نگه دارندکشور را از تمامی آسیب ها در امان نگه خواهد داشت.

شهردار ارومیه با اعلام این که یادواره لیله القدر برای اولین باردر آذربایجان غربی برگزار می شود، اظهار کرد: این یادواره یکی از عملیات های آزادسازی بخش عمده خاک شهرستان ارومیه که از سوی  اشرار اشغال شده بود، است.

حضرت پور ادامه داد : در این مراسم افتخار این را داریم که  میزبان فرمانده های  سپاه 5عاشورا و فرمانده هایی که امروز مابین مانیستند اما یادشان در بین ما زنده است باشیم.

البته قابل ذکر است که در این مراسم رونمایی از فیلم مستند لیله القدر و تجلیل از فرمانده های عملیات صورت گرفته است.

#شهرداری#ارومیه#باغشهر#حضرتپور#شهردار#احدیوسفی#رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی#شورا#شهر#یادواره_عملیات_لیله_القدر#ایثارـشهادت#آزادسازی#فرمانده های#سپاه

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان