سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

برنامه های فرهنگی شهرداری ارومیه به مناسبت عید نوروز و ماه رمضان

برنامه های فرهنگی شهرداری ارومیه به مناسبت عید نوروز و ماه رمضان

به گفته رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی اجتماعی، شهرداری ارومیه برنامه های مختلفی را برای ایام نوروز و ماه مبارک رمضان تدارک دیده است.

محمد نقی پور، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی اجتماعی با بیان آمادگی شهرداری ارومیه برای برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی به مناسبت فرارسیدن عید نوروز و ماه مبارک رمضان گفت: در راستای احیای فرهنگ بومی  و فولکلور با اجرای برنامه شال ساللاما(آخیر چارشنبه)، چارشنبه سویی(ناو)، منجوق ساللاما و کاروان شادی(تکم چی لر) به استقبال عید نوروز می رویم.

وی همچنین از برگزاری  جشنواره بیدمشک به همراه نمایشگاه در محوطه سازمان، تور ارومیه گردی، جشن بزرگ عیدانه و بایرام اتوبوسی در طول تعطیلات عید نوروز خبرداد.

نقی پور خاطر نشان کرد: بایرام اتوبوسی با حضور گروه های مختلف هنری به صورت سیار در پارک های، مکان های مختلف و مهمان پذیر ارومیه  اجرا خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی اجتماعی در ادامه با اشاره به برگزاری همزمان برنامه های عید نوروز با ماه مبارک رمضان اظهار داشت:  آیین غبار روبی مساجد و استقبال از ماه مبارک رمضان، توزیع افطاری ساده در میدان انقلاب و به مدت 30 روز و فرهنگسراهای سطح شهر ، برپایی غرفه پاسخ به سوالات شرعی،  برگزاری کارگاه های تدبر درقرآن در سطح فرهنگسراها ، پویش های مجازی با موضوع آداب ماه رمضان و ویژه برنامه شبهای قدر  از جمله  این آیتم ها است.

نقی پور در پایان به برگزاری جشنواره قرائت تقلیدی قرآن کریم و محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته تاکید کرد.

Print
کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان