سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

تجلی فرهنگ خانه و مدرسه بر افق فرهنگ جامعه

  • 13 آبان 1402
  • نویسنده: admin
  • تعداد نمایش ها: 230
  • 0 نظرات
تجلی فرهنگ خانه و مدرسه بر افق فرهنگ جامعه
همزمان با روز 13 آبان و نواخته شدن زنگ استکبار ستیزی در مدارس ، کارشناسان فرهنگسرای شهید مظاهری با حضور در مدارس، این حرکت فرهنگی - اجتماعی را همراهی کردند.

کارشناس امور اجتماعی این فرهنگسرا طی سخنرانی در مراسم زنگ استکبار ستیزی دبیرستان حضرت معصومه (س) تصریح کرد: فرهنگ جاری در جامعه از کانون و بستر خانواده متجلی می شود و چه بسا افکار، سلایق، ارزشها و هنجارهای خانواده تجلی گاه فرهنگ عمومی جامعه است.

این کارشناس ضمن تشریح فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ عمومی وهمچنین جایگاه آن در جامعه که مصادف با13 و 14 آبان است افزود: سطح آگاهی امروز شما دانش آموزان پایه و اساس فرهنگ فردای همین جامعه است و نقش بسزای خانواده در جهت دهی جامعه به سوی آرمانهای مقدس به وضوح در زندگی شهید 13 ساله - شهید حسین فهمیده - قابل رویت است.

گفتنی است: فرهنگسرای شهید مظاهری با تشکیل کارگاههای اجتماعی و فرهنگی در مدارس با مشارکت معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اورمیه در صدد ارتقا و نهادینه کردن فرهنگ جامعه در اذهان دانش آموزان می باشد.

بر این اساس این فرهنگسرا با اجرای برنامه هایی همچون کارگاههای اجتماعی و فرهنگی در مدارس - محفل شب شعر و ادبیات در فرهنگسرا - اجرای مشاوره خصوصی برای مراجعین و.. در صدد درونی کردن فرهنگ این مرز و بوم در بین دانش آموزان - آینده سازان وطن- می باشد.

بر پایه این گزارش پس از اجرای مراسم "زنگ استکبار ستیزی " فرهنگسرای شهید مظاهری با مشارکت مدرسه حضرت معصومه (س) در راهپیمایی یوم الله 13 ابان حضور یافت.

Print
کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان