سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

تماشاچی باشیم یا امدادگر

  • 26 مهر 1402
  • نویسنده: admin
  • تعداد نمایش ها: 217
  • 0 نظرات
تماشاچی باشیم یا امدادگر
اگر در حال عبور از معبری مصدومی را مشاهده کنید که بر زمین افتاده باشد شما چه خواهید کرد؟ مسلما اگر شما کسی باشید که با اصول کمک های اولیهآشنایی دارد؛ می توانید وضعیت او را بررسی کنید و او را از مرگ احتمالی نجات دهید ولی اگر ندانید برای مصدومی که بیهوش است یا دچار تشنج شده چه برخوردی لازم است باید مانند بقیه تماشاچی باشید. در حوادث و سوانح فرصت کم است و لحظه ها می توانند تعیین کننده سرنوشت یک انسان باشند و در بعضی مواقع می توان با اقدامی ساده یک انسان را از مرگ نجات داد و او را دوباره به آغوش خانواده اش برگرداند و یا از بروز عواقبی که ممکن است در اثر یک حادثه برایش ایجاد شود پیشگیری کرد.

به گزارش امور ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اورمیه، با هدف ارتقای آگاهی و مهارت شهروندان در امدادرسانی در نخستین و حساسترین لحظه مصدومین حوادث اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی در فرهنگسرای شهید مظاهری کرد.

کسب آمادگی به منظور مقابله با حوادث و سوانح و بکارگیری آن جهت حفظ سالمتی و نجات جان خود و اطرافیان در لحظات اولیه وقوع یک حادثه حیاتی است لذا معاونت اجتماعی با تداوم آموزش کمک های اولیه برای شهروندان در تلاش است سطح سلامت و اگاهی جامعه را ارتقا داده و شهروندان را از تماشاچی به امدادگر ارتقا داده و فرهنگ امدادگری را به منصه ظهور برساند.

لازم به ذکر است طی این کارگاه آموزشی بیش از 10 نفربصورت عملی و تئوری با اصول اولیه کمکهای اولیه آشنا شدند.
Print
کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان