سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

تمامی فرهنگسراها به کتابخانه ها مجهز می شوند

فرهنگسراهای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری به کتابخانه مجهز می شوند.

  • 17 دی 1398
  • نویسنده: admin
  • تعداد نمایش ها: 2645
  • 0 نظرات
تمامی فرهنگسراها به کتابخانه ها مجهز می شوند

به گزارش ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با بیان این که روند تجهیز فرهنگسراها ی سازمان به کتابخانه ادامه دارد، گفت: تا کنون افتتاح کتابخانه فرهنگسراهای محمد رسول ا... (ص) و استاد شهریار با اهدای بیش از 400 نسخه کتاب در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی، آموزشی، اجتماعی، شعر و داستان صورت گرفته است.

فرهنگ صفائی پور با اعلام این که  در راستای افزایش  و توسعه امر مطالعه و کتابخوانی مابین شهرواندان عزیز اقدامات مهمی صورت گرفته است ، بیان کرد: در این راستا به معاونت اجتماعی این سازمان ماموریت داده شد تا با هماهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی اقدام به تجهیز تمامی فرهنگسراها به کتابخانه کند.

به گفته وی با تبلیغات گسترده و اطلاع رسانی های صورت گرفته توسط فرهنگسراها در محلات خدمتی خود، اهالی هر منطقه در حوزه فعالیت فرهنگسرا، کتب مطالعه شده خود را به کتابخانه های فرهنگسراها ی محله خود اهدا نمایند تا علاوه بر احیای سنت حسنه اهدای کتاب ،  کتبی که در منازل انباشته شده و بلااستفاده است در اختیار مردم علاقه مند قرار گیرد.

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان