سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

جشنواره غذاهای سنتی و محلی شهر ارومیه برگزار شد

جشنواره غذاهای سنتی و محلی شهر ارومیه برگزار شد

به گزارش امور ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، جشنواره غذاهای سنتی و محلی ارومیه به مناسبت هفته فرهنگی ارومیه و سالروز و لادت حضرت علی (ع) با مشارکت فرهنگسرای حضرت علی اکبر(ع)،فرهنگسرای اندیشه سازمان و پایگاه بسیج خواهران مسجد امام خمینی(ره) و با حضور الهامی،مدیر کل امور بانوان استانداری، رستمیان مدیر امور بانوان شهرداری و جمعی از بانوان برگزار شد.

 در این جشنواره مدیر کل امور بانوان استانداری آذربایجان غربی با بیان این که برگزاری این چنین جشنواره هایی افزایش شور و نشاط و ایجاد انگیزه در بانوان را به همراه دارد، گفت: اجرای این جشنواره تاثیر بسزایی در احیای فرهنگ دیرینه و آیین و رسوم کهن دارد.

به گفته الهامی طعم،مزه،سلامت بودن غذاها ،تزیین و نو آوری ،استفاده از ظروف سالم برای ارائه غذا،کیفیت مواد اولیه استفاده شده در طبخ غذاها از موارد مد نظر داوران برای امتیاز دهی عنوان شده بود، برهمین اساس از غذاهای که دارای ویژگی های ذکر شده بودند برترین ها انتخاب شدند.

در ادامه این جشنواره برنامه های مختلف فرهنگی، هنری اجرا شد.

در پایان برنامه برای برگزیدگان مسابقه آشپزی ‌ومنتخبین برنامه ساخت کارت پوستال توسط فرزندان برای پدران به تعداد ۱۴ نفر جایزه اهدا شد.

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان