سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

جلسه بررسی مشکلات مربیان آموزشی فرهنگسراهای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه بر گزار شد
اپراتور سازمان

جلسه بررسی مشکلات مربیان آموزشی فرهنگسراهای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه بر گزار شد

جلسه بررسی مشکلات مربیان آموزشی فرهنگسراهای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در سالن جلسات سازمان برگزار شد.

به گزارش ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه جلسه بررسی مشکلات مربیان آموزشی فرهنگسراهای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در سالن جلسات با حضور رئیس، مدیران و مربیان آموزشی سازمان برگزار شد.

در این جلسه رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت:درصدد مجهز سازی تمامی فرهنگسراها به امکانات آموزشی هستیم.

فرهنگ صفایی پور با بیان این که از  دوره مدیریت بنده تاکنون حق الزحمه تمامی مربیان در یک و نیم سال گذشته تسویه شده است، اظهار کرد: تمامی اسناد و قراردادها مربیان با سازمان  بررسی و به روز رسانی شده و حق الزحمه مربیان در این بازه زمانی پرداخت شده است.

به گفته وی فرهنگسراها به عنوان نماینده تام الاختیار سازمان بوده و تمامی قراردادها و پرداخت حق الزحمه  مربیان زیر نظر امور حقوقی و با تاییدیه سازمان خواهد بود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی گفت: با توجه به سیاست اتخاذی ، ظرف مدت یک هفته بعد از پایان دوره های آموزشی ، حق الزحمه مربی از سوی سازمان در بازه زمانی  یک هفته ای پرداخت خواهد شد.

صفایی پور با بیان این که موقعیت جغرافیایی برخی فرهنگسراها در مناطق کم برخوردار بوده و تمامی شهروندان توانایی پرداخت هزینه آموزش برای دوره های آموزشی را ندارند، بیان کرد: ما نمی توانیم با این شرایط اقتصادی فشار مالی مزاعف بر خانواده ها تحمیل کرده و سبب دوری  نوجوانان و جوانان و شهروندان از فرهنگسراها شویم که این امر در آینده انواع معضلات اجتماعی و آسیب ها را در بر خواهد داشت.

ایشان خاطر نشان کرد : در تمامی فرهنگسراهای مجموعه شهرداری ارومیه حداقل حق الزحمه برگزاری یک کلاس از شهروندان اخذ میگردد که این مبلغ در مقابل هزینه های اخذ شده سایر دستگاه ها و آموزشگاه ها بسیار ناچیز می باشد .

به گفته وی سرمایه گذاری شهرداری در فرهنگسرها از لحاظ فرهنگی اجتماعی و ورزشی یک سرمایه گذاری بلند مدت است.

صفایی پور از برگزاری  دوره های ورزشی همگانی در فرهنگسراها خبر داد و افزود: برای شروع دوره های ورزشی  می بایست ابتدا اصول ایمن سازی مکان صورت گیرد و پس از آن آموزش و ثبت نام دوره های ورزشی در فرهنگسراها شروع خواهد شد.

مطلب قبلی برنامه مسابقات فوتسال جام رمضان 98
مطلب بعدی به مناسبت روز جهانی ماما،کارگاه بهداشت زنان و باروری برگزار شد
Print
3058

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان