سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

جلسه رعایت اصول احکام اداری برای رانندگان سازمان تشکیل شد

جلسه رعایت اصول احکام اداری و بررسی مشکلات رانندگان سازمان به همت دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان و با حضور رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه و دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری ارومیه و رانندگان سازمان برگزار شد.

جلسه رعایت اصول احکام اداری برای رانندگان سازمان تشکیل شد

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری ارومیه با بیان این که  امروزه باید شاهد وحدت خانواده شهرداری نسبت به سال های گذشته باشیم، گفت:  باید رانندگان سازمان نسبت به حفاظت گفتاری، پوشش مناسب و رفتار در سرویس با همکاران توجه بیشتری داشته باشند.

 در این جلسه رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه اظهار کرد: باید ارزش و احترام متقابل مابین همکاران و رانندگان  در سرویس ها رعایت شود .

وی  همچنین از اختصاص زمان ویژه برای بررسی و حل مشکلات همکاران در روزهای سه شنبه بعد از ساعت 12 خبر داد.

 البته قابل ذکر است که رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه و دبیر امر به معروف و نهی از منکر شهرداری ارومیه  در این جلسه به بررسی مشکلات  و دغدغه های رانندگان پرداختند.

#شهرداری#ارومیه#باغشهر#حضرتپور#شهردار#احدیوسفی#رئیس_ سازمان_ فرهنگی_اجتماعی_ ورزشی#شورا#شهر#رانندگان#ذغذغه#بررسی#دبیر_شورای _امر_به-معروف_و_نهی از منکر#سرویس#احترام#

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان