سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

جلسه شورای معاونین سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار شد

  • 15 شهریور 1402
  • نویسنده: admin
  • تعداد نمایش ها: 283
  • 0 نظرات
جلسه شورای معاونین سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار شد
جلسه شورای معاونین سازمان به ریاست نقی پور و با حضور معاونین وی برگزار شد.

به گزارش امور ارتباطات سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، جلسه شورای معاونین این سازمان در خصوص آسیب شناسی فرایند اجرای برنامه شش ماهه اول و تدوین برنامه های شش ماهه دوم تشکیل یافت.

در این جلسه، معاونین برنامه هایی تدوین شده از قبل برای شش ماه نخست سال و میزان پیشرفت آنها و همچنین خلاصه ای از عملکرد واحد های مربوطه را ارائه نموده و به تشریح برنامه های آتی و اوضاع حال حاضر و نیازهای واحد مربوطه برای تحقق اهداف، پرداختند.

در ادامه، نقی پور رئیس این سازمان با تاکید بر لزوم توسعه فعالیت معاونت های سازمان،گفت: بحمدالله در شش ماهه اول سال این مجموعه توانست عملکرد قابل قبولی در اجرای برنامه های تدوین شده داشته باشد و رجاء واثق دارم در شش ماهه دوم سال بتوانیم با توسعه فعالیت های فرهنگی اجتماعی و ورزشی، خدمات بیشتری را به شهروندان ارومیه ارائه دهیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تمامی معاونت ها و واحدهای مربوطه و فرهنگسراهای تابعه، باید برنامه ای مناسب و تدوین شده برای شش ماهه دوم سال به صورت کمی و کیفی ارائه نموده و با تمام توان خود، برای تحقق اهداف عالیه سازمان اقدام نموده و به وظایف مربوطه، هوشیارانه عمل کنند.

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان