سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

حضور قاری ممتاز بین‌المللی ارومیه‌ای در ترکیب هیأت داوران مسابقه کشوری قرآنی ترنم

  • 4 مرداد 1399
  • نویسنده: admin
  • تعداد نمایش ها: 2299
  • 0 نظرات
حضور قاری ممتاز بین‌المللی ارومیه‌ای در ترکیب هیأت داوران مسابقه کشوری قرآنی ترنم

‍ حضور قاری ممتاز بین‌المللی ارومیه‌ای در ترکیب هیأت داوران مسابقه کشوری قرآنی ترنم 

در مسابقه بزرگ تقلید و فرازخوانی قرآن کریم با عنوان ترنم که به صورت سراسری در شبکه یک صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تهیه و اجرا می‌گردد قاری ممتاز و بین‌المللی ارومیه‌ای نیز در ترکیب هیأت داوران حضور دارد.

بر اساس اطلاعیه منتشره در وب سایت رسمی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، وحید وکیلی مسئول فرهنگسرای قرآن و عترت شهرداری ارومیه در ترکیب داوران ناظر استانها حضور دارد گفتنی است داوران ناظر استانها متشکل از 5 قاری برتر و ممتاز بین‌المللی است که هر یک از آنها، به شرکت کنندگان استان‌های مرکزی، شمالی ، شرق و غرب کشور نظارت و داوری خواهند کرد که در بخش داور ناظر استان های شمالی ، وحید وکیلی قاری برتر و ممتاز بین‌المللی در ترکیب داور ناظر استان‌ها حضور دارد. 

در بخش دیگری از این اطلاعیه نحوه برگزاری این مسابقه مورد اشاره واقع شده که بر اساس آن؛ شرکت کنندگان در این مسابقه در سه بخش با یکدیگر به رقابت می پردازند. 

بخش اول : در هر برنامه فراز ی از تلاوت یک استاد مصری پخش خواهد شد. این فرازها از قبل در سایت شبکه یک و صفحه برنامه گذاشته شده و شرکت کنندگان در مسابقه می توانند تلاوت مورد نظر را قبل از حضور در مسابقه تمرین نمایند. هر شرکت کننده می بایست فراز تلاوت استاد مصری را همانند وی تلاوت کند. 

بخش دوم: در این بخش یک فراز از آیات قرآن انتخاب و شرکت کنندگان با ذوق شخصی خود آن آیه را تلاوت خواهند کرد.

بخش سوم: بصورت تقلیدی و فرازی از تلاوت اساتید ایرانی خواهد بود. در این مسابقه سه داور بعنوان هیئت حاضر در استودیو به داوری می پردازند و پنج داور از استان های شمالی ، جنوبی، شرقی ، غربی و مرکزی کشوربعنوان هیئت ناظر و بصورت زنده داوری خواهند کرد.

امور ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه حضور این قاری ممتاز بین‌المللی در ترکیب هیأت داوران کشوری را به ایشان و جامعه قرآنی استان تبریک عرض 
می‌نماید. / انتهای پیام

 

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان