سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

حمایت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه از طرح‌های پژوهشی نهج‌البلاغه

  • 15 مرداد 1399
  • نویسنده: admin
  • تعداد نمایش ها: 2016
  • 0 نظرات
حمایت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه از طرح‌های پژوهشی نهج‌البلاغه

به گزارش ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، در آئین تجلیل از فعالان گروه پژوهشی تدبر در نهج‌البلاغه که به همت دفتر مطالعات فرهنگی  و اجتماعی  شهرداری ارومیه برگزار گردید،  ناصر رکاب، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در زمینه حمایت از طرح‌های پژوهشی نهج‌البلاغه با محوریت فرهنگ شهرنشینی و فرهنگ‌سازی در حوزه اجتماعی اعلام آمادگی کرد.
نشست کارگروه‌های مطالعاتی دفتر مطالعات فرهنگی و اجتماعی سازمان پیرامون همفکری و هم‌اندیشی در خصوص فعالیت‌های پژوهشی نهج‌البلاغه با حضور اساتید نهج‌البلاغه‌ پژوهی در سالن اجتماعات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار و از تعدادی از فعالان و برگزیدگان این عرصه با اهداء لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد. 
ناصر رکاب رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با تاکید بر لزوم ارتقای سطح کمی و کیفی دوره‌های مبتنی بر پژوهش و تدبر در نهج‌البلاغه گفت: بستر فناوری اطلاعات و ارتباطات و ظرفیت شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی  در شرایط فعلی بهترین راهکار برای اجرای دوره‌های آنلاین و گردهم‌آیی مجازی علاقمندان به پژوهش در نهج‌البلاغه ، استفاده از ظرفیت رسانه‌ای و پتانسیل فضای مجازی است که به حمدالله این ابتکار در دفتر مطالعات فرهنگی سازمان با تشکیل گروه‌های اجتماعی پژوهش محور در حوزه نهج‌البلاغه فراهم شده است. 
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه از برنامه‌ریزی سازمان برای حمایت از طرح‌های پژوهشی انجام شده یا در دست اجراء در زمینه نهج‌البلاغه ‌پژوهی با مضمون فرهنگ شهروندی و شهرنشینی و مسائل اجتماعی خبر داد و گفت: در صورت ارائه پیشنهادات و طرح‌های پژوهشی یاد شده، آمادگی خود را جهت گردآوری و چاپ پژوهش‌های انجام شده به نام خود نویسنده اعلام نموده و قطعاً از چنین طرح‌های حمایت خواهیم کرد. 
مسئول دفتر مطالعات فرهنگی و اجتماعی شهرداری ارومیه  و کارشناسان این حوزه همچنین اساتید مدعو در جریان این مراسم؛ با فعالان فرهنگی و علاقمندان به پژوهش در موضوع نهج‌البلاغه در خصوص موضوعات و شرایط برگزاری دوره‌ها با هدف ارتقای کیفی جلسات مجازی کارگروه به بحث و تبادل نظر پرداختند و در خاتمه از اساتید و فعالان این حوزه تجلیل شد. / انتهای پیام

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان