سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در پیامی، صعود مقتدرانه تیم والیبال بزرگسالان شهرداری ارومیه به مرحله نیمه نهایی را تبریک گفت.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در پیامی، صعود مقتدرانه تیم والیبال بزرگسالان شهرداری ارومیه به مرحله نیمه نهایی را تبریک گفت.

به گزارش امور ارتباطات سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، در متن پیام تبریک محمد نقی پور رئیس این سازمان آمده است؛

بازگشت والیبال شهرداری ارومیه به روزهای اوج و کسب دو قهرمانی پیاپی کشوری توسط تیمهای پایه و اکنون صعود تیم بزرگسالان به جمع چهار تیم برتر مایه مباهات و افتخار است.

خبر موفقیت و صعود مقتدرانه و مفتخرانه تیم والیبال شهرداری ارومیه به مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ برتر، لبخند بر لب ها و نشاط بر دل های پاک و عاشق هواداران و همچنین خانواده بزرگ شهرداری جاری کرده و یک شهر را در آستانه عید نوروز خوشحال کرده است.

این افتخار ورزشی به یادماندنی در تاریخ تیمداری شهرداری ارومیه ثبت خواهد شد و فصل جدیدی برای درخشش شیرمردان پر‌انگیزه و بانشاط و همچنین نوجوانان و جوانانی که با اقتدار مقام قهرمانی را کسب کردند، در عرصه رقابت‌های داخلی باز خواهد کرد.

شایسته تقدیرند بزرگ مردان تیم بحران زده شهرداری ارومیه که پس از قرار گرفتن در جایگاه سیزدهمی، جانانه در برابر تیمهای قدرتمند و مدعی لیگ جنگیدند و توانستند با پیروزی های پیاپی در مقابل حریفان،با قرار گرفتن در جایگاه هفتمی به مرحله پلی آف این رقابت ها و اکنون به مرحله یک چهارم نهایی  صعود کنند. 

صمیمانه این موفقیت ارزشمند که حاصل تلاش فراوان مربیان و کادر سرپرستی و فنی توانمند، بازیکنان باغیرت و حمایت پرشور و متعصبانه هواداران و علی الخصوص حمایتهای همه جانبه شورای محترم اسلامی شهر و شهردار ورزش دوست ارومیه و معاون ورزشی سازمان می باشد را تبریک عرض نموده و از خداوند متعال موفقیت سلامتی و سربلندی همه عزیزان را آرزومندم.

Print
کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان