سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در پیامی، قهرمانی تیم والیبال جوانان شهرداری ارومیه در رقابت‌های لیگ برتر را تبریک گفت

  • 13 دی 1402
  • نویسنده: admin
  • تعداد نمایش ها: 175
  • 0 نظرات
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در پیامی، قهرمانی تیم والیبال جوانان شهرداری ارومیه در رقابت‌های لیگ برتر را تبریک گفت
به گزارش امور ارتباطات سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در پیام محمد نقی پور رئیس این سازمان آمده است:

قهرمانی جوانان شایسته و برومند پایتخت والیبال آسیا در مسابقات لیگ برتر جوانان باشگاه های کشور، یک بار دیگر شایستگی‌ها و توانمندی‌های شهر عشاق والیبال را به رخ کشید و موجب شادی هواداران، دوستداران و خانواده بزرگ والیبال این شهر شد.

اقتدار بلندقامتان جوان ارومیه در رقابتهای لیگ برتر ، گواهی دوباره بر ظرفیت‌های تمام‌نشدنی جوانان و اهمیت همدلی و علم‌گرایی در مسیر پیشرفت و بهره‌مندی از استعدادها است.

بی شک درخشش این جوانان ارزنده، انگیزه‌ای وصف نانشدنی برای نونهالان و نوجوانانی است که در جای جای شهر ارومیه در آکادمی‌های والیبال مشغول فعالیت هستند.

کسب مقام قهرمانی کشوری مایه مباهات و افتخار است و یقینا این افتخار به یادماندنی فصل جدیدی برای درخشش بلندقامتان پر‌انگیزه و بانشاط در ادامه راه باز خواهد کرد.

جا دارد قبل از تبریک عنوان قهرمانی، تشکر ویژه ای داشته باشم از حامیان و متولیان اصلی والیبال که اگر امروز خوشحال از کسب این عنوان هستیم در گرو حمایت های همیشگی شورای اسلامی شهر ارومیه و شهردار ورزش دوست این شهر می باشد.

اینجانب، قهرمانی تیم والیبال جوانان شهرداری ارومیه در مسابقات لیگ برتر والیبال را خدمت شورای اسلامی شهر ارومیه، شهردار، سرمربی جوان و بادانش ، کادر فنی، کادر سرپرستی و بزرگ مردان کوچک و شایسته این تیم دوست داشتنی و همچنین هواداران و دوستداران والیبال تبریک عرض نموده و آرزوی سربلندی و توفیق و بهرورزی برای تک تک این عزیزان را از درگاه احدیت خواستارم.


محمد نقی پور
رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه

Print
کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان