سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه دیشب در برنامه زنده تلویزیونی اولدوز صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی، حضور یافت.

  • 11 تیر 1402
  • نویسنده: admin
  • تعداد نمایش ها: 410
  • 0 نظرات
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه دیشب در برنامه زنده تلویزیونی اولدوز صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی، حضور یافت.

به گزارش امور ارتباطات سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه ، محمد نقی پور در این برنامه که به صورت زنده پخش شد، اقدامات انجام شده در این سازمان را تشریح کرد.

نقی پور در برنامه اولدوز با بیان اینکه سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه بر اساس رسالت خود در حوزه های فرهنگی اجتماعی و ورزشی با دستور کار ارتقاء فرهنگ شهروندی، رسیدگی و رفع آسیب‌های اجتماعی و موضوعاتی از قبیل گردشگری و ترویج فرهنگ ورزش شهروندی را در همه رشته های ورزشی دنبال می‌کند،گفت: یکی از وظایف این سازمان گرامیداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه که به همراه معاونین و مدیران فرهنگسراهای تابعه در این برنامه حضور یافته بود،گزارش جامعی از برنامه های اجرایی که در دهه امامت و ولایت جهت ایجاد شور و نشاط اجتماعی برگزار می شود تشریح نمودند.

گفتنی است برنامه اولدوز، از ساعت ۲۱ روز گذشته (جمعه ۹ تیر ماه ۱۴۰۲) با حضور رئیس،معاونین و تعدادی از مدیران فرهنگسراهای سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه به روی آنتن رفت.

#سازمان_فرهنگی_اجتماعی_و_ورزشی_شهرداری_ارومیه
#اولدوز

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان