در نشست خبری مصطفی میلانی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با اصحاب رسانه مرکز استان که با موضوع تشریح برنامههای در دست اجرای سازمان به مناسبت دوم بهمن روز فرهنگی ارومیه ترتیب یافته بود، میلانی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با اشاره به محلهمحور و برنامهمحور بودن فعالیتهای سازمان گفت: در حوزه برندینگ کلانشهر ارومیه، نیازمند تعیین نماد فرهنگی ارومیه هستیم چرا که تعابیر و تلقی افراد و گروههای اجتماعی از نماد فرهنگی ارومیه از هم متفاوت است؛
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با بیان اینکه؛ برخی در تعیین نماد فرهنگی ارومیه بر شخصیتهای دینی، مذهبی و انقلابی متمرکز شده و چهرههای برجسته استان همچون حجهالاسلام و المسلمین مرحوم حسنی، شهید باکری را نماد فرهنگی ارومیه میدانند برخی دیگر مشخصههای جغرافیایی و طبیعی شهر نظیر سدشهرچایی و دریاچه ارومیه و عدهای نیز محصولات کشاورزی شاخص مانند سیب ارومیه یا انگور ارومیه را به عنوان نماد فرهنگی ارومیه در نظر میگیرند ولی در هر صورت، رسیدن به یک اجماع مشترک و تعریف و تبیین نماد فرهنگی ارومیه یک ضرورت است.
در نشست خبری رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با اصحاب رسانه استان بیش از 30 نفر از خبرنگاران روزنامهها و پایگاههای اطلاع رسانی و نمایندگان خبرگزاریهای مطرح کشور حضور داشتند که در ادامه این نشست؛ سوالات خود را مطرح و پاسخهای لازم را از رئیس سازمان دریافت کردند.
بازتاب خبری این نشست در خبرگزاری بسیج، خبرگزاری قرآنی ایکنا، خبرگزاری ایلنا و تعدادی از رسانههای اجتماعی مرکز استان به صورت گزارش خبری منعکس و هر کدام بخشی از صحبتهای رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه را پوشش داده بودند. / انتهای پیام