سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی؛

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی؛

عناصر بومی در اقدامات فرهنگی و هنری مدنظر قرار گیرد/ فرهنگسراها ظرفیتی برای اهداف مشترک هنری
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه، احد هوشمند در دیدار مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه از این نهاد و وی اظهار کرد: فعالیت های خیزشی حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی از سال 87 شروع شده و همچنان ادامه دارد.
وی افزود: تمامی تلاشمان بر این است که هنر در خدمت حل مشکلات و دردهای مردم به کار بندیم و یا فضا را به سمت بیان دردهای جامعه ببریم.
رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: هنر باید در بین مردم و آحاد جامعه تبیین شده و از این رو در سالنهای چندصدنفری نه بلکه در بستر جامعه باید شاهد آن باشیم.
هوشمند ادامه داد: دشمن در جبهه فرهنگی اقدام به ایجاد شک و تردید کرده و هنرمند کسی است که این فضا را مدیریت و حتی برعلیه دشمنان کند.
وی تصریح کرد: تا زمانی که مراکز فرهنگی پای کار نیایند احتمال اینکه جوانان جذب جبهه مقابل شوند وجود دارد.
هوشمند در بحث اقتصاد هنر یادآور شد: باید به بخش اقتصادی هنر توجه شود چرا که پویایی فضای هنری در شهر و استان به این مقوله مهم وابسته است.
وی با تأکید بر تبیین جایگاه هنر در ارومیه تأکید کرد: هنر برند ارومیه باید شناسایی و در سطح گسترده تبلیغ شود.
هوشمند با اشاره به ظرفیت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه برای تعامل هنری و فرهنگی با حوزه هنری اظهار کرد: از ظرفیت فرهنگسراها ضروری است در جهت اهداف مشترک هنری بهره برد و به صورت شبکه ای باید پیش برویم.
وی یکی از معضلات فضای هنری در ارومیه را ضعیف بودن زبان بیان هنر دانست و گفت: از همین رو اتفاقات هنری کم و ضعیفی را شاهد هستیم و سعی داریم با آموزش تولید محوری در بحث هنر را گسترش دهیم.
هوشمند ادامه داد: محوریت آذربایجان غربی و عناصر بومی در اقدامات فرهنگی و هنری مدنظر قرار گیرد.
رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: امید است جلسات هم اندیشی بین حوزه هنری و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه افزایش یافته و به سمت تولید محتوای هنری و به دور از فضای هیجانی و زودگذر برویم.
 

Print
کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان