سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

شهادت طلبی، الگوی تربیتی مادران ما

شهادت طلبی، الگوی تربیتی مادران ما

فرهنگسرای شهید مظاهری گردهمایی بانوان به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی و بزرگداشت ولادت حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها برگزار کرد.

به گزارش امور ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در این گردهمایی، که همزمان با چهارشنبه ۱۳ دی ماه و با مشارکت مسجد طالقانی برگزار شد، حجت الاسلام نصری مقدم در جمع بانوان ضمن تبریک روز ولادت حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها و تسلیت سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهار داشت: فاطمه سلام الله برای ما یک چهره فرهنگی، معنوی و سیاسی است. اگر ما در زمینه های فرهنگی و معنوی راه فاطمی رو انتخاب میکنیم پس می بایست در حوزه سیاست نیز از حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها الگو بگیریم.

وی با تعریف کردن حکایت مادر شهید محمد معماریان افزود: راه فاطمی این است که مادر شهید با شنیدن خبر شهادت پسرش بگوید من پسرم را برای شهادت تربیت کرده بودم و انشالله در ردیف علی اکبر قرار بگیرد.

وی ادامه داد: ما در ایران مادرانی داریم که با روحیه شهادت طلبی خود شان با رضایت کامل فرزندان خود را روانه جبهه کرده اند . سیاست فاطمی این است و اگر دشمن سردار ما را شهید می کند مادران ایرانی هزاران سرباز تقدیم انقلاب و وطن میکنند.

 نصر مقدم افزود:مادران جوان امروز، لازم است مساله جوانی جمعیت را جدی بگیرند و با تربیت کودکانی حسین گونه الگوی تربیتی خود را مانند گذشته به جهان صادر کنند.ب

بر پایه این گزارش ؛ در پایان از مادران نمونه با اهدای جوایزی تقدیر شد.

 

 

 

 

 

 

 

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان