سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

عدم وجود زیرساخت های مناسب در رده های پایه والیبال، صدمات جبران ناپذیری برای پایتخت والیبال خواهد زد

  • 15 مهر 1402
  • نویسنده: admin
  • تعداد نمایش ها: 223
  • 0 نظرات
عدم وجود زیرساخت های مناسب در رده های پایه والیبال، صدمات جبران ناپذیری برای پایتخت والیبال خواهد زد

به گزارش امور ارتباطات سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، نقی پور یکی از دلایل ریزش بازیکنان ارومیه ای ملی پوش در رده های پایه را عدم داشتن زیرساخت های مناسب در این شهر توصیف کرد و افزود: امسال برای نخستین بار در تاریخ تیمداری والیبال ارومیه، قصد داریم با یک برنامه مدون و اصولی، وضعیت تیم های پایه و زیرساختهای این رده سنی را به وضعیت مطلوب برسانیم.

وی با ابراز تاسف از اینکه چرا در تیم ملی نوجوانان بازیکنی از پایتخت والیبال آسیا نیست، ادامه داد: هر سال مثلث طلایی تیم های ملی پایه ایران را بازیکنان ارومیه ای تشکیل می دادند ولی عدم برنامه ریزی صحیح در رده های پایه ، والیبال این شهر را از روزهای اوج خود کنار زده و اکنون روند نزولی را شاهد هستیم.

نقی پور تصریح کرد: امسال برنامه هایی اصولی و مدون برای آکادمی والیبال شهرداری ارومیه نوشته ایم تا بعد از چندین سال وضعیت تیم های پایه والیبال این شهر را بهبود بخشیم.

وی افزود: اگر ما امروز در رده های پایه استعدادهای بالقوه ای که داریم را کشف نکرده و صاحب نباشیم، سایر باشگاه های کشور این بازیکنان ما را تصاحب کرده و پرورش خواهند داد و این فاجعه ای است برای شهری که نام پایتخت والیبال آسیا را یدک می کشد.
نقی پور افزود:در نظر داریم کاری اصولی به یادگار برای والیبال این شهر بجا بگذاریم و به لطف خدا و حمایت های شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه،تابستان امسال استارت آکادمی والیبال شهرداری ارومیه را زده ایم و انشاله مطابق با برنامه ریزی پنج ساله ، با بازیکنانی که در این آکادمی پرورش یافته اند، حسرت قهرمانی را بر دل تمامی رقیبان خواهیم گذاشت.

نقی پور برای تحقق اهداف سازمان در تیمداری والیبال صبر هواداران را خواستار شد و تصریح کرد:معتقدم قهرمانی در وضع کنونی والیبال ارومیه صرفا بالا بردن کاپ قهرمانی نیست و اکنون داشتن تفکر قهرمانی برای تحقق اهدافمان و ایجاد یک ساختار و شخصیت قهرمانی پیش زمینه کسب عنوان قهرمانی است و اینک سر و سامان دادن به تیم های پایه مهمتر از کسب مقام قهرمانی است و حقیقتا حمایت و شکیبایی هواداران است که ما را در راه رسیدن به این پروسه قهرمانی همراه خواهد کرد.

وی ادامه داد:امسال استارت این هدف بزرگ را زده ایم و انشاله با یاری بزرگان و صاحبان اصلی والیبال ارومیه، والیبال این شهر را با همدلی و وفاق به روزهای اوج خود بر خواهیم گرداند.
Print
کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان