سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

قرارگاه فکری تنها راه مبارزه در حوزه جنگ نرم است

معاون دبیرخانه بینش مطهر کشور : بمباران شبهات به صورت شبانه‌روزی از سوی شبکه های معاند وجود دارد و برای مقابله به قرارگاه فکری نیاز است.

قرارگاه فکری تنها راه مبارزه در حوزه جنگ نرم است

قرارگاه فکری تنها راه مبارزه در حوزه جنگ نرم است

🔹معاون دبیرخانه بینش مطهر کشور گفت: امروزه فکر ما در دست دشمن است و بمباران شبهات به صورت شبانه‌روزی از سوی شبکه‌های معاند وجود دارد که برای مقابله به قرارگاه فکری نیاز است.

🔸به گزارش ارتباطات سازمان فرهنگي اجتماعي و ورزشي شهرداري ارومیه، حجت‌الاسلام خان‌محمدی امروز در همایش تبیین دکترین انقلاب اسلامی با محوریت مبانی فکری شهید مطهری و آیت الله خامنه‌ای تصریح کرد: در حوزه نرم، توپخانه‌های دشمن 24 ساعته فعالیت می‌کنند و نفوذ این حوزه در کشور احساس می‌شود.

🔹وی افزود: زمانی خاکریزها سخت و مشخص بود اما امروزه فکر ما در دست دشمن است وخاکریزها مشخص نیست.

🔸معاون دبیرخانه بینش مطهر کشور ادامه داد: بمباران شبهات به صورت شبانه‌روزی از سوی شبکه های معاند وجود دارد و برای مقابله به قرارگاه فکری نیاز است.

🔹خان‌محمدی بیان کرد: تنها راه نفوذ دشمن از طریق فکر است و فکر جوان امروز باید درست شود و تنها ایراد عدم جدیت در تبیین افکار شهید مطهری است.

🔸وی گفت: مطمئن باشید راهبرد دشمن در حوزه جنگ نرم افزایش پیدا می‌کند و تنها راه مبارزه پرداختن به افکار ناب مثل افکار شهید مطهری است.

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان