سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

مدیران روابط عمومی سازمان‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی کلانشهرهای کشور تشکیل جلسه دادند

  • 6 مرداد 1399
  • نویسنده: admin
  • تعداد نمایش ها: 2069
  • 0 نظرات
مدیران روابط عمومی سازمان‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی کلانشهرهای کشور تشکیل جلسه دادند

‍ ✅مدیران روابط عمومی سازمان‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی کلانشهرهای کشور تشکیل جلسه دادند.

♦️در اولین جلسه مدیران روابط عمومی سازمان‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی کلانشهرهای کشور که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار گردید اعضای این کمیسیون حول محور مسایل و موضوعات مرتبط با حوزه روابط عمومی و امور ارتباطات سازمان‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی کلانشهرهای کشور، کم و کیف تعامل و همکاری‌های چندجانبه همچنین استفاده از تجربیات موفق کلانشهرها در برنامه‌ریزی‌ها آتی با هم بحث و گفتگو کردند. 

 🔹روابط عمومی سازمان‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی کلانشهرها متشکل از مدیران روابط عمومی و امور ارتباطات سازمان‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی کلانشهرهای کشور است که با هدف تشریک مساعی، استفاده از تجربیات موفق و همکاری‌های چندجانبه بین کلانشهرها در زمینه تدوین برنامه‌های اثربخش فرهنگی، اجتماعی و ورزشی تشکیل گردیده است.

🔸در ابتدای این جلسه؛ اهداف مذکور در قالب موضوعات کلی مطرح و هر یک از اعضاء به طرح و بیان نکته‌نظرات خود پرداخته و بحث و گفتگو کردند؛ بر اساس تصمیمات این جلسه، این جلسات به صورت ماهانه برگزار خواهد شد.

🔹گفته می‌شود در صورت بهبود شرایط جامعه از حیث کنترل بیماری کرونا؛ کلانشهرها با اعلام آمادگی، میزبان جلسات کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی کلانشهرهای کشور و مدیران روابط عمومی سازمانها خواهند بود و در صورت تداوم شرایط و محدودیت‌های فعلی ناشی از همه‌گیری کرونا، جلسه یادشده به شکل مجازی برگزار خواهد شد. 

🔸شایان ذکر است از کلانشهر ارومیه، مهدی عباسپور مسئول امور ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه عضو این کمیسیون است./انتهای پیام

 

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان