سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

مراسم راهپیمایی 13 آبان در ارومیه برگزار شد

  • 13 آبان 1402
  • نویسنده: admin
  • تعداد نمایش ها: 267
  • 0 نظرات
مراسم راهپیمایی 13 آبان در ارومیه برگزار شد
به گزارش امور ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، مراسم 13 آبان ماه همزمان با سایر شهرهای کشور در شهر ارومیه با حضور شهردار ارومیه، اعضای شورای اسلامی شهرارومیه، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه و جمعی از معاونین، مدیران و پرسنل این سازمان و همچنین حضور پرشور شهروندان و دانش آموزان برگزار شد.

در این مراسم سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با ایجاد فضاسازی محیطی و برپایی غرفه در مسیر راهپیمایی واقع در خیابان امام خمینی (ره) و با منقش نمودن چهره کودکان به پرچم کشور عزیزمان ایران و کشور فلسطین جلوه ویژه و خاصی به مراسم بخشیدند.

در ادامه راهپیمایی 13 آبان حضور تن پوش های عروسکی و پخش پرچم های ایران و فلسطین و همچنین بروشورهای حمایت از مردم مظلوم غزه مابین شرکت کنندگان شور و شوق این مراسم را دو چندان نمود.

شرکت کنندگان در این مراسم با در دست داشتن پلاکت ها بر ضرورت تداوم مبارزه با ظلم و ستم و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و شعارهایی همچون مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، پیرو خط رهبریم دشمن هر ستمگریم، مرگ بر اسرائیل ستم کش، اسرائیل بی ریشه غزه تسلیم نمیشه سردادند.
Print
کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان