سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

نشست صمیمی سرپرست فرهنگسرای حاجی پیرلو با اعضای قرارگاه جواد الائمه

نشست صمیمی سرپرست فرهنگسرای حاجی پیرلو با اعضای محترم قرارگاه جواد الائمه و نمایندگان سازمان ها و ارگانهای همکار

نشست صمیمی سرپرست فرهنگسرای حاجی پیرلو با اعضای قرارگاه جواد الائمه

به گزارش ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه؛ نشست صمیمی سرپرست فرهنگسرای حاجی پیرلو با اعضای محترم قرارگاه جواد الائمه و نمایندگان سازمان ها و ارگانهای همکار در محل سالن جلسات این فرهنگسرا برگزار شد.

تشریح برنامه های اجرایی پیش رو و تعامل ارگانهای مربوطه با معتمدین محله منطقه از جمله مهمترین اهداف برگزاری این جلسه محسوب می شود.

در این جلسه در خصوص نحوه اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی توسط تمامی ارگان ها با هماهنگی فرهنگسرا و مدیران و مسئولین محلات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

هماهماهنگی با حوزه تعاون از از طریق دفتر تسهیل گری استانداری برای توانمند سازی ساکنین محله،همکاری متقابل تمامی ارگانهای حاضر در جلسه و کمیته امداد در راستای ارائه خدمات در زمینه های اشتغال ، مسکن ، درمان ،معیشت در مسیر دستیابی به اهداف فرهنگی ،اجتماعی، استفاده از مشاوران سازمان بهزیستی و معاونت پیشگیری نیروی انتظامی حاضر در کلانتری منطقه در فرهنگسرا ، حوزه مقاومت بسیج ، مساجد و مدارس محله جهت مشاوره و برگزاری کارگاه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی،جمع آوری اطلاعات و آمار از خانواده های بی سرپرست و بد سرپرست و معرفی ایشان به  سازمان بهزیستی جهت تحت پوشش قرار دادن آنها از جمله مهمترین موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث و گفت وگو قرار گرفت.

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان