سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

نصب 1600 برچسب در اتوبوس های ناوگان حمل و نقل شهری

1600 برچسب با عنوان اولویت نشستن با سالمندان، افراد کم توان و معلولین است، در اتوبوس های ناوگان حمل و نقل درون شهری شهرستان های آذربایجان غربی نصب می شوند.

نصب 1600 برچسب در اتوبوس های ناوگان حمل و نقل شهری

به گزارش ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، مراسم بزرگداشت سالمندان که با حضور مسئولین شهرداری ارومیه و دستگاه های اجرایی استان و سمن های فعال در حوزه های اجتماعی و فرهنگی صبح روز سه شنبه 9 مهر ماه 98 از ساعت 11 الی 12 در محل سرای خیریه سالمندان الزهرا برگزار شد.

در این مراسم ، به مناسبت روز جهانی سالمندان  و جهت فرهنگ سازی و ارتقاء فرهنگ عمومی در راستای ارج نهادن به جایگاه سالمندان به صورت نمادین برچسب هایی با عنوان « اولویت نشستن با سالمندان، افراد کم توان و معلولین است در اتوبوس های ناوگان حمل و نقل شهری نصب شد.

این برچسب ها به تعداد1600 عدد توسط سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه  بر اساس مصوبه ی شورای سالمندان استان  آذربایجان غربی چاپ شده  که تعداد 1000 عدد آن با پیگیری و اقدام معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه جهت نصب در اتوبوس های ناوگان حمل و نقل درون شهری ارومیه و 600 عدد از این برچسب ها برای نصب در اتوبوس های دورن شهری شهرستان های آذربایجان غربی ارسال می گردد.

حسین دوستی معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه  به هنگام رونمایی از برچسب های مذکور و بازدید از اتوبوس بهینه سازی شده در ناوگان حمل و نقل درون شهری ارومیه که به مدت شش ماه صورت آزمایشی و چرخشی در تمام مسیرهای ارومیه در حال استفاده است ، از عقد قرارداد بهینه سازی 50 دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل درون شهری ارومیه خبر داد و گفت: تعداد 15 دستگاه از این اتوبوس ها هم اکنون در کارگاه مربوطه در حال بهینه سازی می باشد.

البته قابل ذکر است در این مراسم ضمن عیادت با اهدای گل از سالمندان عزیز دلجویی و از پرسنل زحمت کش خانه ی سالمندان الزهرا تقدیر و تشکر شد.

 

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان