سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

نگاهی به مسیر های سی و سومین دوره تور دوچرخه سواری ایران

سی و سومین دوره تور دوچرخه سواری نیمه حرفه ای ایران (آذربایجان) با حضور 8 تیم خارجی و 5 تیم داخلی از هشتم مهرماه 1397 آغاز خواهد شد.

نگاهی به مسیر های سی و سومین دوره تور دوچرخه سواری ایران

تاکنون 5 تیم داخلی به ترتیب تیم ملی جمهوری اسلامی ایران ، شهرداری تبریز، پیشگامان کویر یزد، تیم دی اف تی ایران، تیم گون آی تبریز و هشت تیم خارجی آلمان ،هلند،بلژیک، روسیه، آذربایجان،لیتوانی، چک و قزاقستان در این تور حضور خواهند داشت.

سی و سومین دوره توربین المللی ایران آذربایجان در شش مرحله به مسافت 999/7 کیلومتر در مسیر استان های آذربایجان غربی ، اردبیل و آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

مرحله اول، مسیر تبریز به ارومیه به مسافت 151 کیلومتر روز یکشنبه هشتم مهرماه 1397 برگزار خواهد شد.

مسیر تبریز – ارومیه به دلیل وجود دریاچه زیبای ارومیه، هر ساله یکی از زیبا ترین مراحل تور بشمار می آید که امسال نیز گذر از کنار این دریاچه در برنامه مسیر رکابزنان تدارک دیده شده است.

مرحله دوم در مسیر ارومیه به منطقه ازاد تجاری ارس به مسافت 209.4 کیلومتر روز دوشنبه نهم مهرماه 1397برگزار خواهد شد که این مسیر هم به دلیل زیبایی های طول مسیر و هم به دلیل شرایط کوهستانی مسیر، برای رکابزنان روز بسیار خوبی را رقم خواهد زد این مسیر طولانی ترین مسیر سی و سومین دوره تور دوچرخه سواری آذربایجان خواهد بود.

مرحله سوم در مسیر منطقه ازاد تجاری ارس به تبریز به مسافت 150 کیلومتر روز سه شنبه دهم مهرماه 1397 برگزار می شود و رکابزنان با طی این مسافت دوباره به شهر تبریز خواهند رسید این مسیر هم یکی از مسیر های کوهستانی و سطح بالایی است و می توان گفت امسال تمام مسیر های تور دوچرخه سواری آذربایجان از تمامی لحاظ در شرایط بسیار بالایی خواهند بود که امیدواریم این تور در سال های آینده به طور حرفه ای برگزار شود.

مرحله چهارم این تور در مسیر تبریز به سرعین که به مسافت 196 کیلومتر روز چهارشنبه یازده مهرماه 1397 برگزار خواهد شد که یکی از بهترین مسیرهای تور به حساب می آید.

مرحله پنجم از سرعین به شهر تبریز به مسافت 201 کیلومتر روز پنجشنبه دوازدهم مهرماه 1397 برگزار خواهد شد که یکی از بهترین و زیبا ترین مسیر های این تور به حساب می آید و با توجه به شرایط جغرافیایی این منطقه این مرحله از تور نیز به عنوان یکی از جذاب ترین مراحل تور می باشد.

مرحله نهایی و ششم تور سی و سوم،  روز جمعه سیزده مهر ماه 1397 در تبریز مقابل لاله پارک به مسافت 91 کیلومتر برگزار خواهدشد تا سی و سومین دوره این  تور هم به کارش پایان دهد.

تور بین المللی ایران (آذربایجان) هر ساله با رشد بسیار خوبی همراه بوده است و امسال نیز نسبت به سال های گذشته و دوره های قبل از تمامی لحاظ در سطح بسیار خوبی برگزار خواهد شد.

مراسم افتتاحیه سی و سومین دوره تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان روز شنبه از ساعت 17/00 با حضور مسولین استانی و کشوری و در سالن آمفی تئاترهتل پارس برگزار خواهد شد و شروع مسابقات روز یکشنبه هشتم مهرماه از پارک ائل گلی به سمت شهر ارومیه خواهد بود.

سی و سومین دوره تور دوچرخه سواری نیمه حرفه ای ایران (آذربایجان) با حضور 8 تیم خارجی و 5 تیم داخلی از هشتم مهرماه آغاز خواهد شد و رکابزنان در شش مرحله با یک دیگر رقابت خواهند داشت.

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان