سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

همایش استانی مدیریت مداخله در بحران با رویکرد حمایت روانی، اجتماعی برگزار شد

همایش استانی مدیریت مداخله در بحران با رویکرد حمایت روانی، اجتماعی با مشارکت خانه روانشناسان، مشاوران و حرف یاورانه آذربایجان غربی و شهرداری ارومیه در سالن آمفی تئاتر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار شد.

همایش استانی مدیریت مداخله در بحران با رویکرد حمایت روانی، اجتماعی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه محورهای  اصلی همایش استانی مدیریت مداخله در بحران با رویکرد حمایت روانی، اجتماعی شامل نقش روانشناسان مشاوران و حرف یاورانه در بحران های اجتماعی و حوادث طبیعی در ایران و جهان،ضرورت سازوکارو حیطه مداخلات روانشناسان، مشاوران و حرف یاورانه در حوادث غیرمترقبه، آسیب شناسی مداخلات حرفه ای در حوادث غیر مترقبه، درک و نگاه متفاوت به سازماندهی مداخلات هدفمندو کارآمد توسط روانشناسان مشاوران و حرف یاورانه در کمک به مردم به خصوص کودکان در حوادث غیر مترقبه می باشند.

تدارک و آموزش تیم های عملیاتی تخصصی جهت مداخلات حرفه ای در مواقع بحران و آسیب مهمترین اهداف این همایش استانی محسوب می شوند.

این همایش به مدت یک روز در سالن آمفی تئاتر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه و با حضور آزاد و رایگان شهروندان برگزارشد.

شهرداری#ارومیه#باغشهر#حضرتپور#شهردار#احدـیوسفی#رئیس# سازمان# فرهنگی#اجتماعی# بحران#مدیریت#آمفی#تئاتر#حمایت#روانی#اجتماعی#همایش#استانی#حوادث#غیرمترقبه#تیم#تخصصی#آسیب

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان