سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

ویژه برنامه تجلیل ازبانوان سیده، به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری ارومیه و مشارکت اموربانوان شهرداری برگزار شد

  • 13 مرداد 1399
  • نویسنده: admin
  • تعداد نمایش ها: 2151
  • 0 نظرات
ویژه برنامه تجلیل ازبانوان سیده، به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری ارومیه و مشارکت اموربانوان شهرداری برگزار شد

به گزارش ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، این برنامه به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری ارومیه و مشارکت اموربانوان شهرداری  وحوزه علمیه حضرت زینب کبری (س) در سالن آمفی تئاتر سازمان برگزار شد.
این مراسم با محوریت تجلیل از بانوان سیده شاغل در شهرداری ارومیه، بانوان سیده نخبه حوزه علمیه به مناسبت عید سعید غدیر خم و با هدف تکریم و تجلیل از بانوان سیده برگزار شد.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه ضمن تبریک عید سعید غدیر خم با اشاره به حضور پررنگ بانوان شهرداری در اجرای برنامه ها گفت: بیشترین تعداد بانوان شهرداری ارومیه در مجموعه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی حضور دارند که در اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی نقش موثری را ایفا می کنند.
ناصر رکاب در این مراسم، توجه به الگو گیری از الگوهای راستین بانوان سیده را،  نمادی از شیعه صالح از ذریه پیامبردانست.
در پایان این ویژه برنامه ازبانوان فعال و سیده با حضور رئیس سازمان، مدیر اموربانوان شهرداری ارومیه، مدیر حوزه علمیه حضرت زینب کبری (س) و سرپرست فرهنگسرای قرآن و عترت تجلیل به عمل آمد.

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان