سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

پیشبرد اهداف سازمان در گرو همکاری فرهنگسراها با روابط عمومی سازمان

همکاری فرهنگسراها با اداره روابط عمومی و ارتباطات سازمان موفقیت در پیشبرد اهداف سازمانی را به همراه دارد.

پیشبرد اهداف سازمان در گرو همکاری فرهنگسراها با روابط عمومی سازمان

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، مهدی عباسپور در جلسه با فرهنگسراهای طاها و اندیشه سازمان با بیان این که همکاری فرهنگسراها با اداره روابط عمومی و ارتباطات سازمان موفقیت در پیشبرد اهداف سازمان را به همراه دارد، گفت: با ارائه صحیح و دقیق گزارش های ماهانه، ارائه صحیح اخبار فرهنگسراها و افزایش سواد رسانه ای رابطان روابط عمومی ها می توان گامی موثر در این مسیر برداشت.

مدیر اداره روابط عمومی و ارتباطات سازمان با اعلام این که روابط عمومی سازمان در نظر دارد با تعامل و همکاری بیشتر سبب حل مشکلات فرهنگسراهای سازمان شود،اظهار کرد: یکی از اهداف  حضور مجموعه روابط عمومی در فرهنگسراهای سازمان ایجاد یک تعامل و همکاری فی مابین و نظارت بر نحوه عملکرد فرهنگسراها است.

 به گفته وی  اخبار  صحیح و دقیق  در شان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در سایت سازمان  درج خواهد شده و در غیر این صورت از درج اخبار معذور خواهیم بود.

مدیر اداره روابط عمومی و ارتباطات سازمان در این جلسه با اشاره به نحوه عکاسی، خبر نویسی از سوی  کارشناسان روابط عمومی فرهنگسرا بیان کرد: رابطان روابط عمومی فرهنگسراها می توانند برای حل مشکلات خبر نویسی و عکاسی به کارشناسان روابط عمومی و ارتباطات سازمان مراجعه کنند.

عباسپور  گفت:  انتخاب رابطان روابط عمومی از سوی سرپرستان فرهنگسراها باید بر اساس نامه اداری بوده و حداقل یک سال  در سمت رابط روابط عمومی باشند و در صورت تغییرفرد حتما با هماهنگی اداره ارتباطات سازمان صورت گیرد.

شهرداری#ارومیه#باغشهر#حضرتپور#شهردار#فرهنگ#صفایی_پور#سازمان_فرهنگی_اجتماعی_ورزشی_شهرداری_ارومیه#مدیر_روابط_عمومی_سازمان#مهدی_عباسپور#جلسه_دیدار#فرهنگسرا_طاها#مهدی_حداد#

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان