سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

کلانشهر ارومیه، حال و هوای روزهای جبهه و دفاع مقدس به خود گرفته است

  • 8 مهر 1399
  • نویسنده: admin
  • تعداد نمایش ها: 1263
  • 0 نظرات
کلانشهر ارومیه، حال و هوای روزهای جبهه و دفاع مقدس به خود گرفته است

به گزارش ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، در ادامه آئین‌ها و مراسمات ویژه بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، به ابتکار سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، با پخش سرودها و نواهای دوران دفاع مقدس در محلات و معابر ، کلانشهر ارومیه حال و هوای روزهای جبهه و دفاع مقدس به خود گرفته است.

مسئول امور ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با بیان اینکه، نوای جبهه یادآور سلحشوری‌ها، رشادت‌ها، ایثار و فداکاری مردم همیشه در صحنه و رزمندگان عاشق امام و ولایت در دوران 8 سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس است، گفت: به ابتکار و برنامه ریزی سازمان و مشارکت و همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین ارتش جمهوری اسلامی ایران، با استفاده از دو دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان اسلام به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و با حضور فرزندان شهداء، نواهای جبهه در سطح شهر ارومیه طنین‌انداز شده و شهر رنگ و بوی دوران دفاع مقدس به خود گرفته است.

عباسپور مسئول امور ارتباطات سازمان، همراهی مردم همیشه در صحنه چه در لحظات اعزام فرزندان خود به جبهه‌ها و جلوه‌های به یاد ماندنی خداحافظی با عزیزان و رهسپار نمودن آنان برای دفاع از میهن اسلامی و چه در روزهای همکاری و مشارکت در تامین نیازهای رزمندان و تلاش در پشت جبهه، یادآور همدلی و انسجام و هماهنگی در دوران لبیک‌گویی به حضرت امام ره برای دفاع از نظام و انقلاب در برابر تجاوزات دشمن بعثی است و برای همیشه تاریخ ثبت شده است.

وی حضور فرزندان شهدا و پخش ملودی‌های دفاع مقدس را تداعی کننده لحظات شورآفرین ایثار و فداکاری و عشق به میهن اسلامی عنوان کرد و افزود: بر اساس این برنامه‌ریزی؛ سرودها و نواهای جبهه به مدت دو روز با استفاده از خودروهای حامل رزمندگان دوران دفاع مقدس در سطح شهر و معابر کلانشهر ارومیه طنین‌انداز شد. انتهای پیام

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان