سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

گرامیداشت یادواره شهدای عملیات لیله القدر اقدامی ارزنده است

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: یکپارچگی و وحدت عمل نیروهای مختلف از جمله ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج از نقاط قوت عملیات لیله القدر و پیروزی آن بود.

گرامیداشت  یادواره شهدای عملیات لیله القدر اقدامی ارزنده است

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه سردار جلالی  در مراسم یادواره شهدای عملیات لیله القدر که به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار شده بود اظهار کرد: هدف از این عملیات کنترل و گرفتن تسلط ضد انقلاب بر  بخشی از شهرستان ارومیه بود که با موفقیت  رزمندگان اسلام پس از 7 روز رشادت و مجاهدت همراه بود.

وی ادامه داد: در جریان این عملیات ۴۰۰ نفر از اشرار و ضد انقلاب در این عملیات اسیر شدند و بخشی از خاک ارومیه از دست ضد انقلاب آزاد سازی و امنیت پایدار در منطقه حاصل شد.

وی با اشاره به نفوذ عناصر ضد انقلاب در بین مردم اظهار کرد: اشرار برای پیشبرد اهداف پلید خود مردم را بعنوان سپر دفاعی برای خود قرار می دادند که این امر عملیات آزاد سازی را با سختی مواجه ساخته بود که با هوشیاری رزمندگان اسلام و همکاری مردم فهیم این عملیات یکی از ماندگارترین عملیات در منطقه ثبت شد.

وی با اشاره به اینکه گرامیداشت  یادواره شهدای این عملیات اقدامی ارزنده است افزود:این عملیات به حدی تاثیرگذار و استراتژیک بود که مبارزه با تکفیری های آمریکایی و صعودی در عراق و سوریه از شیوه عملیات لیله القدر و بسیج مردمی برگرفته شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جنگ نرم دشمن اشاره کرد و افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری امروز در جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم و باید با تمام قوا همچون گذشته از این موانع هم با سرافرازی عبور کنیم.

وی افزود:مقاومت ملی در مقابل توطئه های دشمنان استکباری رویکرد اصلی در جنگ اقتصادی امروز است.

فرمانده عملیات لیله القدر در بخش دیگری از سخنان خود به رشادتهای مجاهد نستوه حجت الاسلام حسنی اشاره کرد و افزد:حجت الاسلام حسنی قبل از انقلاب و بعد از آن در صحنه های مختلف انقلاب جانفشانیها و رشادتهای زیادی را در مبارزه با اشرار و تامین امنیت منطقه داشتند.

وی ادامه داد:شیخ غلامرضا حسنی نقش مهمی در مبازرات رزمندگان با ضد انقلاب داشتند.

#شهرداری#ارومیه#باغشهر#حضرتپور#شهردار#احدیوسفی#رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی#شورا#شهر#یادواره_عملیات_لیله_القدر#ایثارـشهادت#آزادسازی#فرمانده های#سپاه#شیخ#غلامرضا#حسنی

 

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان