سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

فرهنگسرای حاجی پیرلو

فرهنگسرای حاجی پیرلو

 

    

 

 

فرهنگسرای حاجی پیرلو از سال  1395آغاز به فعالیت نموده است  و هم اکنون مدیریت این فرهنگسرا بر عهده میلاد پناهی می باشد.

آدرس: کمربندی خاتم الانبیاء،  خیابان شهید محمد زاده ،جنب نهالستان شهرداری و روبروی پارک ارغون - فرهنگسرای حاجی پیرلو

تلفن تماس: 09365146177 

برگزاری مسابقه " پویش مردمی جشن میلاد امام زمان " در خانه های شما

برگزاری مسابقه " پویش مردمی جشن میلاد امام زمان " در خانه های شما

مصطفی میلانی گفت: سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برای ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار،مسابقه " جشن میلاد امام زمان " را با توجه به شیوه ویروس کرونا در میان خانواده ها برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه ؛ مصطفی میلانی رئیس این سازمان از برگزاری جشن نیمه شعبان خبرداد و گفت: فضا سازی و تزئین داخل و بیرون منزل ( پویش هر خانه یک پرچم ) ، تهیه شیرینی، شربت خانگی و پذیرایی در منزل، شعر خوانی توسط فرزندان یا پدرخانواده، نقاشی کودکان با موضوع امام عصر (عج)، قرائت دعای فرج و ذکر صلوات و ارسال دل نوشته به امام زمان (عج) از محورهای مسابقه جشن بزرگ نیمه شعبان امسال است که به میزبانی فرهنگسراهای تابعه این سازمان برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: جشن نیمه شعبان هر سال در سطح شهر ارومیه بسیار پرشور و با برنامه های متنوع فرهنگی برگزارمی شد ولی امسال با توجه به شیوه ویروس کرونا، بر آن شدیم تا ضمن ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار با برگزاری این مسابقه شور و نشاطی را در میان خانواده ها ایجاد کنیم.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: در این ایام که مجبور به ماندن در خانه هستیم تا زنجیره ویروس کرونا قطع شود، می توانیم جشن میلاد امام زمان (عج) را همراه اعضای خانواده در خانه و با تهیه شربت و شیرینی خانگی، تزئین خانه و برنامه های متنوع دیگر برگزار کنیم و در این میان از ایده های فرزندانمان نیز استفاده کنیم.

میلانی خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند جهت شرکت در این مسابقه از مراسم جشن خود در منزل عکس و فیلم کوتاه تهیه نموده و به پست الکترونیکی سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه به آدرس farhangiurmia.ir@gmail.com  ارسال کنند.

این مقام مسئول گفت: مهلت ارسال آثار به مسابقه جشن بزرگ نیمه شعبان تا 18فروردین ماه خواهد بود.

 

 

Print
2149 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

آمار بازدید
دی ان ان