سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

فرهنگسرای شهید مظاهری


فرهنگسرای شهید مظاهری

 

 

فرهنگسرای شهید مظاهری، اولین فرهنگسرا در سال 1393 با نام شهید مظاهری تاسیس شده است که هم اکنون مدیریت این مجموعه بر عهده جناب آقای آرش اکبرپور می باشد.

آدرس: بلوار ولیعصر -خیابان علامه مجلسی -خیابان شهید مظاهری-بوستان آراز - فرهنگسرای شهید ابراهیم مظاهری (محله قاسمیه)

شماره تماس:

مدیریت: 04432758520

آموزش:04432758521

 

جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر و اقامه نماز شهرداری ارومیه برگزار شد

  • 20 اردیبهشت 1401
  • نویسنده: admin
  • تعداد نمایش ها: 740
  • 0 نظرات
جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر و اقامه نماز شهرداری ارومیه برگزار شد

جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر و اقامه نماز شهرداری ارومیه برگزار شد

با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی‌اکبر قریشی نماینده استان آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری؛ جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر و اقامه نماز شهرداری ارومیه برگزار شد.

در این جلسه که دکتر حسین مهدی زاده شهردار ارومیه و ائمه جماعت شهرداری ارومیه نیز در آن حضور داشتند حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی‌اکبر قریشی نماینده مجلس خبرگان رهبری با ابراز خرسندی از حضور روحانیون در شهرداری ارومیه، مناطق و سازمان‌های تابعه برای اقامه نماز جماعت؛ گفت: این حسن بزرگ و توفیق ارزشمندی است که نماز جماعت شهرداری ارومیه و بخش‌های تابعه با حضور و مشارکت روحانیون اقامه می‌شود.

در بخش دیگری از این مراسم؛ حجت‌الاسلام والمسلمین کفیلویی دبیر شورای اقامه نماز شهرداری در باب اهمیت پرداختن به نماز و معارف نماز به منظور بسترسازی به تبلیغات و هدایت دین و جذب نیروها به معنویت و اخلاق سخنرانی کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر، ملاک‌های آمرین به معروف و ناهیان از منکر، ویژگی‌هایی که مدیران بایستی داشته باشند اخلاقیات و پاسخگویی به شبهات از ضرورت های اجتناب‌ناپذیر بوده و بایستی با جدیت به آن پرداخته شود.

دبیر شورای اقامه نماز شهرداری ارومیه با قدردانی از عزم‌ و اراده شهرداری در تجهیز نمازخانه ها اظهار داشت: «دقت و جدیت در اقامه نماز اول وقت از موضوعاتی است که شکل گیری نظم اجتماعی و نظم و انضباط اداری یکی از اصلی ترین برآیندها و ثمرات آن است چراکه مبنای اخلاق، قلمرو بالاتر از وظیفه است نمازی که اخلاق را رقم می زند سبب وظیفه‌مندی فرد و هم وظیفه‌مندی جامعه می‌شود

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

آمار بازدید
دی ان ان