سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

فرهنگسرای شهید مظاهری


فرهنگسرای شهید مظاهری

 

 

فرهنگسرای شهید مظاهری، اولین فرهنگسرا در سال 1393 با نام شهید مظاهری تاسیس شده است که هم اکنون مدیریت این مجموعه بر عهده جناب آقای آرش اکبرپور می باشد.

آدرس: بلوار ولیعصر -خیابان علامه مجلسی -خیابان شهید مظاهری-بوستان آراز - فرهنگسرای شهید ابراهیم مظاهری (محله قاسمیه)

شماره تماس:

مدیریت: 04432758520

آموزش:04432758521

 

سرپرست جدید سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه منصوب شد.

سرپرست جدید سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه منصوب شد.

بر اساس حکم صادره از سوی دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار ارومیه و طی مراسمی که با حضور شهردار کلانشهر ارومیه؛ نادر کاظمی رئیس اداره حراست؛ مجتبی مهرجو رئیس اداره نظارت و بازرسی شهرداری ارومیه همچنین معاونین و مدیران سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در دفتر ریاست این سازمان برگزار شد؛ از زحمات سیدیحیی میری‌اقدم سرپرست سابق این سازمان قدردانی و محمد نقی‌پور از کارکنان شهرداری ارومیه به عنوان سرپرست جدید این سازمان تعیین و منصوب شد.
در بخشی از این حکم آمده است:
"با عنایت به سوابق و تجربیات ارزشمند شما در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی به موجب این ابلاغ جنابعالی را به سمت سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه تعیین و منصوب می‌نمایم.
امید است با ایجاد تعامل میان کلیه ارکان اجرایی و ستادی شهرداری، برنامه‌ریزی و نظارت بر امور فرهنگی و اجتماعی و ورزشی شهر با هماهنگی دستگاههای اجرایی و نهادهای فرهنگی، شناخت و تدوین و ترویج الگوهای همیاری و مشارکت شهروندان در ارتقاء سطوح فرهنگی و اجتماعی شهر، برنامه‌ریزی در جهت ارتقاء سطح کیفی زندگی شهروندان با طراحی و اجرای برنامه‌های آموزش شهروندی ایفای وظیفه نمایید." انتهای پیام

مطلب قبلی 📌برگزاری محافل انس با قرآن کریم به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) ، امام جعفر صادق (ع) و بزرگداشت هفته وحدت
مطلب بعدی پیام تشکر و قدردانی
Print
1918 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

آمار بازدید
دی ان ان