سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

فرهنگسرای شهید مظاهری


فرهنگسرای شهید مظاهری

 

 

فرهنگسرای شهید مظاهری، اولین فرهنگسرا در سال 1393 با نام شهید مظاهری تاسیس شده است که هم اکنون مدیریت این مجموعه بر عهده جناب آقای آرش اکبرپور می باشد.

آدرس: بلوار ولیعصر -خیابان علامه مجلسی -خیابان شهید مظاهری-بوستان آراز - فرهنگسرای شهید ابراهیم مظاهری (محله قاسمیه)

شماره تماس:

مدیریت: 04432758520

آموزش:04432758521

 

ویژه مراسم روز دختر، در فرهنگسرای شهید مظاهری برگزار شد

ویژه مراسم روز دختر در فرهنگسرای شهید مظاهری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه به مناسبت سالروز میلاد حضرت معصومه(س) برگزار شد.

ویژه مراسم روز دختر، در فرهنگسرای شهید مظاهری برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه،سرپرست فرهنگسرای شهید مظاهری با بیان این که در  این مراسم از 3 دانش آموخته دختر قرآن کریم به مناسبت روز دختر و ولادت حضرت معصومه (ع) تجلیل شد، گفت: هدف از اجرای این مراسم  که با حضور والدین قرآن آموزان و فعالان قرآنی همراه بود، تشویق خردسالان به استمرار فعالیت های قرآنی و تقویت انگیزه آنها در این مسیر ، راهکارهای نوین کمک به دانش آموزان در راستای قرآن آموزی بود.

به گفته اکبرپور، تلاش و کوشش نونهالان در عرصه قرآنی از نشانه های پیشرفت و اصالت و قوت و غنای فرهنگ و نظام آموزش و پرورش هر جامعه ای است. کوشش در جهت شناسایی و برنامه ریزی و ایجاد تسهیلات آموزشی هر چه بیشتر برای کودکان و دانش آموزان در حوزه قرآنی عمدتا به دلیل نیاز فرهنگی فوق العاده از اولویت خاصی برخوردار بوده است.

#شهرداری#ارومیه#باغشهر#حضرتپور#شهردار#احدـیوسفی#رئیس_ سازمان_ فرهنگی_اجتماعی_ ورزشی#شورا#شهر#شهیدـمظاهری#روزـدختر#

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

آمار بازدید
دی ان ان