سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

فرهنگسرای حاجی پیرلو

فرهنگسرای حاجی پیرلو

 

    

 

 

فرهنگسرای حاجی پیرلو از سال  1395آغاز به فعالیت نموده است  و هم اکنون مدیریت این فرهنگسرا بر عهده میلاد پناهی می باشد.

آدرس: کمربندی خاتم الانبیاء،  خیابان شهید محمد زاده ،جنب نهالستان شهرداری و روبروی پارک ارغون - فرهنگسرای حاجی پیرلو

تلفن تماس: 09365146177 

برگزاری افتتاحیه نمایشگاه کالاهای قاچاق کشف شده در ارومیه

برگزاری افتتاحیه نمایشگاه کالاهای قاچاق کشف شده در ارومیه

افتتاحیه نمایشگاه کالاهای قاچاق کشف شده، ۱۲ تیرماه در فرهنگسرای حضرت علی اکبر (ع) سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری ارومیه برگزار شد.

به گزارش ارتباطات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری ارومیه، به مناسبت سالروز صدور فرمان تاریخی رهبر معظم انقلاب در خصوص مبارزه همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، مراسم افتتاحیه نمایشگاه کالاهای قاچاق کشف شده در ارومیه به همت معاونت اجتماعی این سازمان و با حضور حسن خانی مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری آذربایجان غربی و دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، سرهنگ فرشباف رییس پلیس امنیت اقتصادی استان، نقی پور سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری ارومیه همچنین اعضای کمیته مبارزه با قاچاق کالا و ارز در محل فرهنگسرای حضرت علی اکبر (ع) واقع در خیابان فلاح برگزار شد.

در این مراسم، حسن خانی با اشاره به ارزش ریالی قابل توجه کالاهای قاچاق کشف شده در استان در سال گذشته گفت : پدیده شوم قاچاق کالا و ارز که ضربه اساسی به تولید داخل است، علاوه بر اینکه غیر بهداشتی و تقلبی هستند، موجب بروز بیکاری و رکود اقتصاد داخلی هم می شوند.

او در ادامه گفت: اکثر کالاهای قاچاق کشف شده در استان، مربوط به پوشاک و لوازم آرایشی و بهداشتی بوده که بخش قابل توجهی از آنها جز کالاهای تقلبی است.

 نمایشگاه کالاهای قاچاق کشف شده، روزهای ۱۲ و ۱۳ تیرماه سالجاری در محل فرهنگسرای حضرت علی اکبر (ع) واقع در خیابان فلاح دایر می باشد.

Print
601 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

آمار بازدید
دی ان ان