سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

فرهنگسرای حاجی پیرلو

فرهنگسرای حاجی پیرلو

 

    

 

 

فرهنگسرای حاجی پیرلو از سال  1395آغاز به فعالیت نموده است  و هم اکنون مدیریت این فرهنگسرا بر عهده میلاد پناهی می باشد.

آدرس: کمربندی خاتم الانبیاء،  خیابان شهید محمد زاده ،جنب نهالستان شهرداری و روبروی پارک ارغون - فرهنگسرای حاجی پیرلو

تلفن تماس: 09365146177 

به مناسبت دهه ولایت مسابقه‌ آذین‌بندی کوچه‌ها و محلات برگزار می‌شود

به مناسبت دهه ولایت مسابقه‌ آذین‌بندی کوچه‌ها و محلات برگزار می‌شود

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با صدور اطلاعیه‌ای، از برگزاری مسابقه آذین‌بندی کوچه‌ها و محلات شهر به مناسبت دهه ولایت ، از عید قربان تا عید غدیر ،خبر داد.

 به گزارش ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، بر اساس همین اطلاعیه، با توجه به اینکه همه ساله به مناسبت ایام دهه ولایت به ویژه عید غدیر، جمع کثیری از شهروندان و ساکنین محلات به ویژه نوجوانان و جوانان در زمینه چراغانی، فضاسازی محیطی و آذین‌بندی کوچه‌ها و محلات، همکاری و مشارکت گسترده‌ای دارند به منظور ارج نهادن به تلاش‌ها و اقدامات ارزشمند شهروندان همچنین ترویج این حرکت مردمی و فرهنگ‌سازی در جامعه، این مسابقه برگزار می‌گردد.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است شرکت‌کنندگان در این مسابقه فرهنگی می‌توانند پس از آذین‌بندی کوچه یا محله خود؛ فیلم و عکس‌های ثبت شده مربوط به لحظات ارزشمند آذین‌بندی معابر را به آدرس پست الکترونیک سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه به آدرس Farhangiurmia.ir@gmail.com ارسال و در این مسابقه شرکت نمایند.

مهلت شرکت در این مسابقه همزمان با آغاز دهه ولایت، 8 لغایت 18 مرداد ماه تعیین شده است شایان ذکر است کلیه آثار و مستندات ارسالی – فیلم و عکس آذین‌بندی کوچه‌ها و معابر – از سوی هیأت داوران بررسی و به نفرات برتر جوایز نفیسی اهداء خواهد شد. / انتهای پیام

Print
2108 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

آمار بازدید
دی ان ان