سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

فرهنگسرای حاجی پیرلو

فرهنگسرای حاجی پیرلو

 

    

 

 

فرهنگسرای حاجی پیرلو از سال  1395آغاز به فعالیت نموده است  و هم اکنون مدیریت این فرهنگسرا بر عهده میلاد پناهی می باشد.

آدرس: کمربندی خاتم الانبیاء،  خیابان شهید محمد زاده ،جنب نهالستان شهرداری و روبروی پارک ارغون - فرهنگسرای حاجی پیرلو

تلفن تماس: 09365146177 

به میزبانی شهرداری ارومیه؛ دومین نشست کارگروه تدوین دستورالعمل و شیوه نامه  المپیاد فرهنگی و ورزشی سردار شهید مهدی باکری  برگزار شد

به میزبانی شهرداری ارومیه؛ دومین نشست کارگروه تدوین دستورالعمل و شیوه نامه المپیاد فرهنگی و ورزشی سردار شهید مهدی باکری برگزار شد

به گزارش امور ارتباطات سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، دومین نشست کارگروه تدوین دستورالعمل و شیوه نامه المپیاد فرهنگی و ورزشی سردار شهید مهدی باکری با حضور حجت الله غلامعلی؛ قائم‌مقام و دبیر شورای سیاست‌گذاری ورزش شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، احد یو سفی؛ رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه،حسین مهدی زاده؛ شهردار ارومیه،محمد نقی پور؛ رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه وجمعی از مدیران شهری برگزار شد.

در آغاز این نشست رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه ضمن خوش آمد گویی به حاضرین، گزارشی از عملکرد کمیته های مختلف المپیاد فرهنگی و ورزشی سردار شهید مهدی باکری ارائه داد.

همچنین احد یوسفی، رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر با اشاره به اهمیت المپیاد اظهارداشت: برگزاری چنین المپیادهایی بویژه المپیاد فرهنگی و ورزشی شهید باکری از سوی شهرداری ارومیه تحسین برانگیز است.

در ادامه این نشست شهردار ارومیه با تجلیل از اقدامات کمیته های مختلف المپیاد بر لزوم تشکیل کمیته آسیب شناسی المپیاد فرهنگی و ورزشی شهید مهدی باکری از سوی دبیرخانه المپیاد تاکید کرد.

وی افزود: تشکیل کمیته فرزندان پرسنل شهرداری، تیم فرهنگی، برنامه های مهارتی و چالشی،برگزاری مسابقات برای همکاران معلول، بهرمندی از ظرفیت رسانه های جمعی و اطلاع رسانی قوی در این زمینه، جذب حداکثری حضور ورزشکاران در این المپیاد، ایجاد بانک اطلاعاتی برای شناسایی نخبگان ورزشی از دیگر برنامه هایی است که باید در اولویت قرار گیرد.

مهدی زاده در ادامه با اشاره به اینکه باید این المپیاد را در سطح سازمان دهیاری ها . شهرداری ها هم توسعه دهیم، تصریح کرد: انسجام، اتحاد، همکاری و مشارکت پرسنل در کنار یکدیگر رمز موفقیت این المپیاد تا کنون بوده است.

شهردار کلانشهر ارومیه در پایان گفت: تلاش مجموعه شورای و شهرداری ارومیه بر این است ،اختتامیه این المپیاد را در سطح ملی برای رسیدن به نتایج مطلوب برگزار کند.

Print
162 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

آمار بازدید
دی ان ان