سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

فرهنگسرای حاجی پیرلو

فرهنگسرای حاجی پیرلو

 

    

 

 

فرهنگسرای حاجی پیرلو از سال  1395آغاز به فعالیت نموده است  و هم اکنون مدیریت این فرهنگسرا بر عهده میلاد پناهی می باشد.

آدرس: کمربندی خاتم الانبیاء،  خیابان شهید محمد زاده ،جنب نهالستان شهرداری و روبروی پارک ارغون - فرهنگسرای حاجی پیرلو

تلفن تماس: 09365146177 

شهرداری ارومیه،دستگاه برتر کمیته فرهنگی پیشگیری از آسیب های اجتماعی  در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی

شهرداری ارومیه،دستگاه برتر کمیته فرهنگی پیشگیری از آسیب های اجتماعی در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه که به نمایندگی از شهرداری ارومیه در کمیته فرهنگی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ارومیه و آذربایجان غربی در کنار 14 دستگاه دیگر عضویت دارد بعنوان تنها دستگاه برتر این کمیته انتخاب و معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، همزمان باسالروز جهانی و هفته مبارزه با مواد مخدر در جمهوری اسلامی ایران همایشی با عنوان صیانت و گفتمان سازی اجتماعی شدن مبارزه بامواد مخدر در محل سالن امام علی (ع) به همت دبیرخانه این شورا برگزار گردید.

در این همایش از نمایندگان 6 دستگاه عضو کمیته 6 گانه شورای هماهنگی بعنوان دستگاه برتر آن کمیته تجلیل بعمل آمد.

کمیته فرهنگی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه  به نمایندگی از شهرداری ارومیه در کمیته فرهنگی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدرآذربایجان غربی عضویت دارد و بعنوان تنها دستگاه برتر آن کمیته طی سال گذشته انتخاب و معرفی گردید.

در این همایش از سرکار خانم معصومه سبزچی بعنوان کارشناس معاونت اجتماعی سازمان به پاس زحمات بی شائبه برای  شرکت در جلسات  با اهدای لوح سپاس از سوی  استاندار آذربایجان غربی و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی تقدیر شد.

در انتهای همایش مذکور ، 5 تن انواع مواد مخدر غیر داروئی امحا گردید.   

 

#شهرداری# ارومیه# باغشهر#حضرت پور# شهردار#احد یوسفی# رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی#شورا#شهر# مواد مخدر#هماهنگی# برتر#سبزچی# معاونت# اجتماعی# مبارزه 

Print
4391 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

آمار بازدید
دی ان ان