سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

فرهنگسرای حاجی پیرلو

فرهنگسرای حاجی پیرلو

 

    

 

 

فرهنگسرای حاجی پیرلو از سال  1395آغاز به فعالیت نموده است  و هم اکنون مدیریت این فرهنگسرا بر عهده میلاد پناهی می باشد.

آدرس: کمربندی خاتم الانبیاء،  خیابان شهید محمد زاده ،جنب نهالستان شهرداری و روبروی پارک ارغون - فرهنگسرای حاجی پیرلو

تلفن تماس: 09365146177 

عملیات پیشگیری از شیوع کرونا  با شعار همه برای هم برگزار شد

عملیات پیشگیری از شیوع کرونا با شعار همه برای هم برگزار شد

به همت فرهنگسرای طاها عملیات پیشگیری از شیوع کرونا با شعار همه برای هم برگزار شد.

به گزارش ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، عملیات پیشگیری از شیوع کرونا  با شعار همه برای هم از سوی فرهنگسرای طاها و با مشارکت موسسه امیدواران منتظر (عج) با حضور رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، قائم مقام سازمان و مدیر موسسه امیدوارن منتظر (عج) در  25 تیر ماه برگزار شد.

این عملیات با همکاری سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه، سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه، اورژانس و هلال احمر شهرستان ارومیه و کلانتری 20 منطقه البرز  در 4 بخش رژه خودرویی، ضدعفونی خیابان ها ، ضدعفونی خودروهای شهروندان، تب سنجی و ارائه ماسک رایگان به شهروندان انجام شد.

رژه خودرویی عملیات پیشگیری از کرونا  با توجه به وضعیت قرمز شهر ، از مقابل فرهنگسرای طاها با رژه خوروها شروع و با پخش شعارهای درخانه بمانیم، از ماسک برای حفظ سلامتی خود و دیگران استفاده کنیم، رعایت پروتکل های بهداشتی، رعایت فاصله اجتماعی ، در خیابان های  البرز ، میثم و فرهنگیان ادامه داشت.

لازم به ذکر است در حین اجرای برنامه تمام مسیرهای منتهی به فرهنگسرای طاها از سوی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه ضدعفونی شدند.

2 ایستگاه ثابت در ابتدای خیابان براعتی و خیابان فرهنگ برای ضدعفونی خودرو ها جهت پیشگیری از شیوع کرونا نصب شده بود و در این ایستگاه ها تب سنجی و ماسک رایگان به شهروندان ارائه داده می شد.

با توجه به وضعیت قرمز شهر در شیوع بیماری کرونا و توصیه های متخصصین ، هدف این فرهنگسرا از برگزاری این عملیات ایجاد نقشی موثر در استفاده از ماسک و ضدعفونی خیابان ها و معابر است.

فرهنگسرای طاها درصدد آن است که در صورت طلاحدید و دستور ریاست سازمان این طرح را در سطح شهر برگزار نماید.

Print
2546 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

آمار بازدید
دی ان ان