سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

فرهنگسرای حضرت علی اکبر(ع)

                                             

 

 

فرهنگسرای حضرت علی اکبر (ع) از سال 1400تاسیس شده است و هم اکنون سرکار خانم زهرا کی فرزندی مدیریت این مجموعه را برعهده دارد.

 

آدرس: شهرک شهریار، خیابان شهید فلاح،خیابان شهید نصیری، فرهنگسرای حضرت علی اکبر(ع)

آیین اختتامیه نمایشگاه عرضه محصولات خانگی بانوان توانمند برگزار شد.

  • 15 آذر 1401
  • نویسنده: admin
  • تعداد نمایش ها: 344
  • 0 نظرات
آیین اختتامیه نمایشگاه عرضه محصولات خانگی بانوان توانمند برگزار شد.

مراسم تجلیل از برگزیدگان نمایشگاه عرضه و فروش محصولات خانگی و صنایع دستی روز دوشنبه ۱۴ آذر ماه در سالن آمفی تئاتر شهید سردار سلیمانی شهرداری ارومیه برگزار شد.

به گزارش امور ارتباطات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری ارومیه، در این مراسم که با حضور نقی کریمی؛ رییس و علی مصطفی زاده عضو شورای اسلامی شهر، خانم رستمیان؛ مشاور شهردار در امور بانوان، صابری؛ مدیر موسسه امدادگران عاشورا، محمد نقی پور؛ رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و همچنین جمعی از بانوان فعال و توانمند در زمینه محصولات خانگی و صنایع دستی برگزار شد، از بانوان برگزیده این نمایشگاه با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

گفتنی است در این نمایشگاه، بیش از ۵۰ نفر از بانوان توانمند و فعال در زمینه تولیدات داخلی، آخرین محصولات تولیدی خود را که به مدت چهار روز در محل فرهنگسرای حضرت علی اکبر(ع) برپا بود در معرض دید بازدید کنندگان، به نمایش گذاشته بودند.

این نمایشگاه در راستای حمایت از کالای ایرانی و با هدف معرفی توانمندی های بانوان فعال و سرپرست خانوار و همچنین در جهت کمک به تامین معیشت خانواده، افزایش بهره وری و توسعه تولیدات داخلی در حوزه های مختلف شامل صنایع دستی، پوشاک، فرش، گیاهان دارویی و گل های طبیعی، مواد غذایی، چرم دوزی و... میزبان علاقه مندان به تولیدات داخلی بود.

Print

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
 

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

آمار بازدید
دی ان ان