سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

فرهنگسرای شهریار

فرهنگسرای استاد شهریار

 

 

فرهنگسرای استاد شهریار ازسال 1394 افتتاح شده است که مدیریت این مجموعه بر عهده آقای یحیی رحمانی می باشد.

آدرس: شهرک شهریار-خیابان حیدربابای 2-خیابان هنگ مرزی

شماره تماس: 33725188

فرهنگسرای شهریار با مشارکت پارک ترافیک در قالب اردوی تفریحی و نیم روزی آموزش های ترافیکی ویژه کودکان و مادران را برگزار کرد
لیلا برجسته 0 370 رتبه مطلب: بدون رتبه

فرهنگسرای شهریار با مشارکت پارک ترافیک در قالب اردوی تفریحی و نیم روزی آموزش های ترافیکی ویژه کودکان و مادران را برگزار کرد

به همت فرهنگسرای شهریار سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی محفل انس با قرآن برگزارشد
لیلا برجسته 0 756 رتبه مطلب: بدون رتبه

به همت فرهنگسرای شهریار سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی محفل انس با قرآن برگزارشد

️برگزاری جشن نیمه شعبان در فرهنگسرای شهریار
لیلا برجسته 0 959 رتبه مطلب: بدون رتبه

️برگزاری جشن نیمه شعبان در فرهنگسرای شهریار

مسابقه بزرگ کیک پزی بمناسبت نیمه شعبان در فرهنگسرای شهریار برگزار شد
لیلا برجسته 0 1107 رتبه مطلب: بدون رتبه

مسابقه بزرگ کیک پزی بمناسبت نیمه شعبان در فرهنگسرای شهریار برگزار شد

فرهنگسرای شهریار سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری ارومیه بمناسبت نیمه شعبان  برگزار می کند
لیلا برجسته 0 1984 رتبه مطلب: بدون رتبه

فرهنگسرای شهریار سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری ارومیه بمناسبت نیمه شعبان برگزار می کند

RSS
12345678910انتها

پاسخگویی روزانه به 200 هزار نفر در سامانه 4030 کرونا

رئیس هیأت مدیره برکت‌تل زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از پاسخگویی سامانه 4030 به بیش از 200 هزار نفر در روز درباره بیماری کرونا خبرداد.

  • 14 فروردین 1399
  • نویسنده: admin
  • تعداد نمایش ها: 3109
  • 0 نظرات
پاسخگویی روزانه به 200 هزار نفر در سامانه 4030 کرونا

به گزارش ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه،به نقل از خبرگزاری فارس

سیدرضا مظهری رئیس هیأت مدیره برکت‌تل زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خصوص راه‌اندازی سامانه 4030 در خصوص پاسخگویی به مردم درباره بیماری کرونا اظهار داشت: در روزهای نخست راه‌اندازی این سامانه بین 700 تا یک میلیون تماس روزانه داشته‌ایم ولی به تدریج با افزایش میزان آگاهی مردم درباره ویروس کرونا تعداد تماس‌ها کاهش پیدا کرد و در حال حاضر تعداد تماس‌ها با این سامانه در خصوص بیماری کرونا به 200 هزار تماس رسیده است.

وی بیان داشت: 2 هزار خط به صورت همزمان پاسخگوی مردم درباره بیماری کرونا بودند و تعداد زیادی از افراد پاسخگو که پزشک و یا پیراپزشک بودند در سراسر کشور به صورت آنلاین به مردم درباره بیماری کرونا پاسخ می‌دادند و تلفن شخصی آنها بر روی سامانه 4030 متصل می‌شد.

رئیس هیأت مدیره برکت‌تل زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بیان داشت‌: حدود 40 نفر هم در مرکز پاسخگویی حضور داشتند که به صورت 24 ساعته این افراد پاسخگوی پرسش‌های مردم درباره بیماری کرونا بودند.

وی یادآور شد: علیرغم ایجاد 2 هزار اکانت در پیک پاسخگویی 560 نفر به صورت مستقیم پاسخ سؤالات مردم را درباره بیماری کرونا می‌دادند.

مظهری یادآور شد: بیشترین سؤالاتی که از سامانه 4030 پرسیده می‌شد درباره علائم بیماری کرونا و نگرانی‌هایی که مردم در این خصوص داشتند بود و حدود 80 درصد تماس‌ها درباره علائم و نحوه تهیه محلول‌های ضدعفونی‌کننده و افزایش اطلاعات درباره این بیماری بود و 20 درصد دیگر نیز موارد متفرقه محسوب می‌شد که مردم از نظام سلامت گله‌مند بودند و یا بعضی مواقع تقدیر و تشکر می‌کردند.

رئیس هیأت مدیره برکت‌تل زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بیان داشت:‌با توجه به اینکه کادر پزشکی ما در روزهای نخست اطلاعات درستی درباره بیماری کرونا نداشت بنابر این یکسری دستورالعمل و مقالات در اختیار این افراد قرار می‌گرفت که با مطالعات آن پاسخگوی مردم باشند و آموزش‌های لازم به افراد پاسخگو داده می‌شد.

انتهای پیام/

 

Print
کلمات کلیدی:
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

آمار بازدید
دی ان ان