سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اداره برنامه ریزی و توسعه انسانی

خانم حوریه نوروزی

رئیس اداره برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه

ارائه انواع خدمات شهرداری ارومیه در غرفه نمایشگاهی این مجموعه در پارک جنگلی

ارائه انواع خدمات شهرداری ارومیه در غرفه نمایشگاهی این مجموعه در پارک جنگلی

شهرداری ارومیه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با رویکرد اطلاع رسانی دستاوردها و توانمندی ها و همچنین ارائه خدمات آسان به شهروندان در نمایشگاه پارک جنگلی حضور یافته است.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، شهروندان می توانند با مراجعه به غرفه شهرداری ارومیه واقع در ورودی سالن شماره 2 علاوه بر اطلاع از اهداف و اقدامات شهرداری ارومیه در حوزه های مختلف و گوناگون نسبت به دریافت و نصب نرم افزارهای مختلف اقدام کنند.

دراین نمایشگاه خدمات ویژه ای نیز ارائه داده شده است که شارژ کپسول های آتش نشانی همشهریان با 15 درصد تخفیف از آن جمله است.

همچنین تمامی عوارض شهرداری ارومیه در حوزه های مختلف با 25 درصد تخفیف و در محل غرفه نمایشگاهی قابل واریز است.

کارشناسان واحدهای مختلف شهرداری ارومیه با حضور در این غرفه راهنمایی های لازم را برای شهروندان در خصوص نحوه استفاده از پارکومتر، دوچرخه های هوشمند و سیستم های نرم افزاری شهرداری ارائه می دهند.

اتوبوس های شهرداری ارومیه هم آماده ارائه خدمات رایگان هستند به نحوی که سه دستگاه اتوبوس شهری برای انتقال شهروندان از میدان انقلاب(مقابل ساختمان شهرداری ارومیه) به مکان نمایشگاه واقع در پارک جنگلی اختصاص یافته است

مطلب قبلی بازدید سرپرست و پرسنل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه از نمایشگاه کوچه های بنی هاشم
مطلب بعدی حضور سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه به همراه پرسنل این سازمان در مراسم عزاداری خیابانی به مناسبت شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س)
Print
4615 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان