سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اداره برنامه ریزی و توسعه انسانی

خانم حوریه نوروزی

رئیس اداره برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه

اولین کنگره استانی بانوان تاثیر گذار در آذربایجان غربی برگزار شد

اولین کنگره استانی بانوان تاثیر گذار در آذربایجان غربی برگزار شد

اولین کنگره استانی بانوان تاثیر گذار با شعار "همگرایی بانوان برای جهانی سرشار از معنویت و عدالت" روز چهارشنبه ۱۰ اسفند ماه به میزبانی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری ارومیه در سالن آمفی تئاتر شهید سردار سلیمانی این شهرداری برگزار شد.

به گزارش امور ارتباطات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری ارومیه این همایش با حضور و سخنرانی ابراهیمی معاون سیاسی اجتماعی استاندار، الهامی مدیر کل امور بانوان و خانواده و کبیری مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی همچنین حضور جمعی از بانوان توانمند و تاثیر گذار در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی برگزار شد.


از میهمانان افتخاری و ویژه ی این همایش، پرچم متبرک آستان قدس رضوی و خادمین آن حضرت بود که حال و هوای خاصی به این گردهمایی بخشیده بود.

گفتنی است اجرای سرود، مولودی خوانی، پخش کلیپ آماری و همچنین تجلیل از ۱۵۵ نفر از بانوان تاثیرگذار شامل بانوان نخبه و توانمند در زمینه های علمی، کارآفرینی، ورزش و سایر عرصه های اجتماعی، نمایندگان امور بانوان دستگاه های اجرایی استان و نهایتا خادمین اربعین حسینی از بخش های مختلف این همایش بود.
۱۴۰۱/۱۲/۱۰

Print
196 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان