سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اداره برنامه ریزی و توسعه انسانی

خانم حوریه نوروزی

رئیس اداره برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه

بازدید رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه و رئیس سازمان از فرهنگسراهای رسانه و هنر

  • 21 مرداد 1402
  • نویسنده: admin
  • تعداد نمایش ها: 364
  • 0 نظرات
بازدید رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه و رئیس سازمان از فرهنگسراهای رسانه و هنر
عادل اعظم انهر رئیس کمسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه به همراه رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، از امکانات و فعالیتهای فرهنگسراهای رسانه و هنر بازدید بعمل آوردند.

به گزارش امور ارتباطات سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه،در این بازدید اعظم انهر ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیریت و کارکنان فرهنگسرای رسانه و هنر، فرهنگسراهای سطح شهر را از مجموعه­ های پویا دانست که با ارئه انواع خدمات آموزشی و فرهنگی نقش بسزایی را در ارتقاء سطح آموزشی و تبیین فرهنگ ایرانی اسلامی در بین خانواده ها ایفا می کند.

در ادامه، نقی پور رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص فعالیتهای فرهنگسراهای تابعه سازمان، بیان داشت: حوزه توانمند سازی خانواده ها علی الخصوص بانوان که یکی از قشرهای تأثیر گذار در جامعه هستند از دغدغه های اساسی این سازمان می باشد.

گفتنی است، بازدید از مجموعه پارک ترافیک و تمامی فرهنگسراها توسط رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در دستور کار قرار دارد تا امکانات، عملکرد و فعالیتهای فرهنگسراها مورد ارزیابی و رصد قرار بگیرد.
Print
کلمات کلیدی:
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان