سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اداره برنامه ریزی و توسعه انسانی

خانم حوریه نوروزی

رئیس اداره برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه

حضور معاونت مالی و اقتصادی شهرداری ارومیه در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه

حضور معاونت مالی و اقتصادی شهرداری ارومیه در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه

حضور معاونت مالی و اقتصادی شهرداری ارومیه در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه  این جلسه که با حضور سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه  و همچنین جمعی از معاونین و مدیران سازمان برگزار شد، معاون مالی و اقتصادی شهرداری ارومیه با بیان این که شهرداری ارومیه یک نهاد اجتماعی است و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در راس این محور قرار دارد، گفت:  الویت اصلی رشد در جامعه توسعه و رشد فرهنگ است.

اشرفی با اعلام این که  پرداخت حقوق و مزایای پرسنل شهرداری ارومیه در الویت کاری شهرداری ارومیه قرار دارد، گفت: درصدد به روز کردن حقوق پرسنل شهرداری ارومیه در سال جاری هستیم.

در این جلسه رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با بیان این که مجموعه فرهنگی دارای نیروهای متخصص بوده و هر کدام دارای میزان عمکلرد رضایت بخش هستند، بیان کرد: تاثیر اقدامات فرهنگی این مجموعه همانند کارهای عمرانی نبوده و بر اثر زمان  تاثیر گذار خواهد بود.

صفایی پور با اعلام این که  برنامه های اجرا شده در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه قابل لمس نبوده و سبب به وجود آمدن یک نگاه اشتباه به این مجموعه شده است، اظهار کرد: در حال حاضر این سازمان با درآمد و صرف هزینه کم اقدامات فرهنگی موثری در فرهنگسراها انجام می دهد.

 

در پایان این جلسه جمعی از کارکنان سازمان به بیان ایده ها و مسائل خود پرداختند و معاون محترم مالی و اقتصادی شهرداری ارومیه قول مساعد برای حمایت همه جانبه از این سازمان و برنامه های آن را دادند.

 

شهرداری#ارومیه#باغشهر#حضرتپور#شهردار#فرهنگ#صفایی_پور#سازمان_فرهنگی_اجتماعی_ورزشی_شهرداری_ارومیه#دیدار_معاونت_مالی_اقتصادی_شهرداری-ارومیه#اشرفی#حقوق#پرسنل#

Print
4268 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان