سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اداره برنامه ریزی و توسعه انسانی

خانم حوریه نوروزی

رئیس اداره برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه

مشارکت شهروندان در جشن بزرگ غدیر نشان از محبتی است که در دلشان برای مولی الموحدین دارند.

مشارکت شهروندان در جشن بزرگ غدیر نشان از محبتی است که در دلشان برای مولی الموحدین دارند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه از مشارکت مجموعه محترم فرمانداری، نیروهای زحمتکش سپاه پاسداران و انتظامی،هیات ها،موکب ها،حسینیه ها، پایگاه ها و گروههای مختلف مردمی جهت خدمت رسانی به شهروندان جهت برگزاری هرچه باشکوه تر عید بزرگ مسلمانان قدردانی کرد و افزود: همانگونه که مراسم حزن و عزاداری اهل بیت علیه السلام توسط این سازمان بصورت با شکوه و با عظمت برگزار می‌شود،انتظار شهروندان از این سازمان می رود که در مراسمات جشن و سرور ائمه اطهار و بخصوص عید غدیر خم نیز اینگونه باشد.

وی اظهار کرد: امسال تصمیم بر این شد جشن یک کیلومتری غدیر از ساعت ۱۸ از محل میدان میثم تا محوطه آمفی تئاتر ائللرباغی به صورت جشن خیابانی با کاروانهای سرور و شادی برگزار شود و مشارکت شهروندان و همه گروه‌ها، هیات مذهبی در این جشن بزرگ نشان از محبتی است که در دلشان برای مولی الموحدین حضرت علی (ع) دارند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه تصریح کرد: این سازمان برای برگزاری هرچه با شکوه تر عید سعید غدیر با مشارکت در مراسمات پایگاه ها، مساجد، موکب ها، محله ها و سایر مردمی که برپاکننده این جشن بودند اعلام آمادگی کرده بود و شکر خدا در سرتاسر شهر ارومیه حس و حالی بود که عید غدیر را به زیبایی وصف می کرد.

نقی پور ادامه داد:سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با فضاسازی شهر، محیط پیرامونی خیابان‌ها و حدفاصل میدان میثم تا پارک ائللرباغی،سعی داشت بستری فراهم نماید تا اقشار مختلف با شکوه هرچه تمام‌تر در بزرگ‌ترین عید مسلمانان حضور بهم رسانند.

وی با بیان اینکه در طول مسیر جشنواره یک کیلومتری بیش از ۴۰ موکب و ایستگاه صلواتی همراه با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی شاد در خدمت شهروندان بودند،افزود: امسال همت را بر برگزاری غدیر در سطح خیابان گذاشتیم تا بصورت یک گردهمایی، همه در این جشن بزرگ سهیم باشیم.

محمد نقی پور رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در پایان خاطرنشان کرد: امسال برای نخستین بار بود که تصمیم بر برگزاری جشن در قالب میهمانی یک کیلومتری غدیر گرفتیم و انشاله از سالهای بعد بهتر از امسال این جشن بزرگ را گرامی خواهیم داشت.

@urmiafarhangh
Print
161 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان