سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اداره روابط عمومی و ارتباطات

جناب آقای مجید یوسفی

سرپرست امور ارتباطات سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه

بازدید و دیدار رئیس شورای اسلامی شهر از فرهنگسرای رسانه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه

رئیس شورای اسلامی شهر از فرهنگسرای رسانه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه بازدید کرد.

بازدید و دیدار رئیس شورای اسلامی شهر از فرهنگسرای رسانه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، دکتر علیزاده امامزاده ریاست شورای اسلامی شهر ارومیه در جریان بازدید از فرهنگسرای رسانه به جلب مشارکت شهروندان در راستای تاثیرگذاری بر توسعه فرهنگی تاکید کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر با حضور در فرهنگسرای رسانه با اشاره به تعیین خط و مشی مشخص در حوزه مشارکت و بکارگیری شهروندان افزود: بر اساس اساسنامه کلیه سیاست گذاری ها و برنامه ریزی کلان فرهنگی شهرداری در سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی انجام و به فرهنگسرا اعلام می شود تا جهت خدمات دهی به افراد و تعالی جامعه بتوانیم گامهای موثرتری برداریم.

وی هم چنین با اشاره به ظرفیت های مردمی موجود در منطقه افزود: موقعیت منطقه ای فرهنگسرای رسانه با توجه به وجود خانواده های شهدا و جانبازان و هنرمندان فرصتی مضاعف است که می توان با تعامل هرچه بیشتر در کاهش آسیب های اجتماعی، ایجاد شور و نشاط و غنی سازی اوقات فراغت خدمت رسانی کنیم.

ایشان رسالت و وظایف اصلی فرهنگسرا ها را شکوفایی فرهنگی محلات عنوان و تاکید کردند: استفاده از تمام ظرفیت فرهنگسرا به دور از نگاه تخصصی جهت ارائه خدمات به تمام گروه های مخاطب در منطقه باید مد نظر قرار گیرد تا شهروندان با دسترسی آسان به خدمات فرهنگی از مزایای آن بهره مند شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر در خاتمه مواردی را جهت تعاملات هرچه بیشتر یادآور شدند.

در ادامه حوریه نوروزی سرپرست فرهنگسرای رسانه نیز با ارائه گزارش کوتاه از عملکرد فرهنگسرا در طی مدیریت قبلی، در خصوص برنامه های آتی ارائه گزارش نمود.

به گفته وي تهیه بانک اطلاعاتی امکان فرهنگی، هنری، مذهبی و ... ، برنامه ریزی جهت فضاسازی اوقات فراغت دانش آموزان و اجرای طرح های فاخر فرهنگی و برگزاری دوره های آموزشی سواد رسانه اي در جهت بالا بردن ظرفیت فرهنگی شهروندان از جمله برنامه های آتی این فرهنگسرا خواهد بود.

 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x

 

 آقای مجید یوسفی

سرپرست امور ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه

آمار بازدید
دی ان ان