سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اداره روابط عمومی و ارتباطات

جناب آقای مجید یوسفی

سرپرست امور ارتباطات سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه

توسعه ورزش همگانی در مرکز استان یکی از اولویت‌های اساسی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه است

توسعه ورزش همگانی در مرکز استان یکی از اولویت‌های اساسی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه است

به گزارش ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه،مصطفی میلانی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در نشست صمیمی با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ارومیه با اشاره به برنامه‌های مدون این سازمان در حوزه ورزش به ویژه ورزش همگانی؛ تاکید کرد: توسعه ورزش همگانی در مرکز استان یکی از اولویت‌های اساسی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه است.

در بخشی از این دیدار، دکتر هادی قربان‌نژاد معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه نیز طی سخنانی از عزم و اراده جدی معاونت ورزشی برای برنامه‌ریزی‌های اثربخش سلامت‌محور در حوزه ورزش همگانی خبر داد و گفت:اگرچه شرایط کنونی جامعه از حیث پاندمی یا همه‌گیری کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این زمینه، محدودیت‌هایی را به وجود آورده اما ارتقای سطح کمی و کیفی برنامه‌های ورزشی با رویکرد محله‌وری از جمله اهدافی است که همچنان با جدیت هرچه تمام‌تر در سازمان دنبال می‌شود.

قهرمانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ارومیه هم در ادامه این نشست، انتخاب شایسته و انتصاب رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه به عنوان رئیس هیات ورزش‌های همگانی ارومیه را گامی سازنده در جهت گسترش ورزش‌های همگانی اروميه توصیف کرد و گفت: بهره‌مندی و استفاده از ظرفیت‌های موجود و مشترک به منظور رفع موانع پیش روی ورزش همگانی ارومیه در گرو تعامل و هم‌افزایی و همکاری‌های مشترک بوده و به حمدلله زمینه همکاری‌های دوجانبه فراهم است.

بر اساس ابلاغ صادره از سوی رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان آذربایجان‌غربی، مصطفی میلانی به عنوان رئیس هیات ورزش‌های همگانی مرکز استان منصوب شده است. 
/انتهای پیام

مطلب قبلی شهردار ارومیه از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری دیدار و آغاز سال جدید را به کارکنان این سازمان تبریک گفت
مطلب بعدی پیام رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه به مناسبت ماه مبارک رمضان
Print
1133 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x

 

 آقای مجید یوسفی

سرپرست امور ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه

آمار بازدید
دی ان ان