سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اداره روابط عمومی و ارتباطات

جناب آقای مجید یوسفی

سرپرست امور ارتباطات سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه

نخستین دورهمی عکاسان خبری ارومیه برگزار شد/ تجلیل از استاد اصغرزاده و مجتبی اسماعیل زاده

نخستین دورهمی عکاسان خبری ارومیه برگزار شد/ تجلیل از استاد اصغرزاده و مجتبی اسماعیل زاده

قرعه نخستین دورهمی از سری دورهمی های رسانه ای ارومیه به نام عکاسان خبری افتاد و نخستین دورهمی عکاسان خبری ارومیه در فرهنگسرای رسانه شهرداری ارومیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، این دورهمی با حضور عکاسان خبری پیشکسوت و جوان ارومیه و به مناسبت روز جهانی عکاسی خبری برگزار شد.

به همین مناسبت از اسفندیاراصغرخانی پیشکسوت عرصه عکاسی خبری و مجتبی اسماعیل زاده برنده دوربین طلایی و جایزه عکس سال مطبوعات کشور تجلیل شده و از زحمات آنها در راستای رشد و تعالی هنر عکاسی در ارومیه قدردانی شد.

احدیوسفی، رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در این دورهمی با تاکید بر تداوم اینگونه برنامه ها از سوی فرهنگسرای رسانه اظهار کرد: دورهمی های رسانه ای فرصتی برای قدردانی از زحمات و تلاش های چندین ساله پیشکسوتان به وجود خواهد آورد.

وی افزود: نقش چنین مراسم هایی در انتقال تجربیات پیشکسوتان به نسل جوان بی بدیل است.

در ادامه مراسم اساتید و پیشکسوتانی همچون مهردادتبریزی و اسفندیاراصغرخانی به ایراد سخنرانی درباره فضای کنونی عکاسی خبری و ضروریات و آسیب های موجود پرداخته و راهکارهای خود برای برگزاری هرچه بهتر دورهمی های آینده اعلام کردند.

احمداسدی مسئول فرهنگسرای رسانه شهرداری ارومیه نیز با بیان اینکه این فرهنگسرا متعلق به تمامی اصحاب رسانه است، گفت: دورهمی های رسانه ای را به طور جدی پیگیری کرده و تلاش خواهیم کرد تا بستری برای ارتباط صمیمانه فعالان رسانه ای به دور از فضای کاری و همچنین نگرش های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به وجود آوریم.

همچنین حاضرین نیز دغدغه ها، خواسته ها و انتظارات خود را از برگزاری دورهمی های رسانه ای بیان کردند که قرار بر مشارکت اصحاب رسانه در محتوای دورهمی ها و سین برنامه ها شد تا مراسم های بعدی به دست خود آنان اداره و طرح ریزی شود.

شهرداری_ارومیه#باغشهر#حضرتپور#شهردار_ارومیه#احد_یوسفی#رئیس_سازمان_ فرهنگی_اجتماعی#فرهنگسرای_رسانه#عکاسان#دورهمی#مجتبی_اسماعیل_زاده#مهرداد_تبریزی#اسفندیار_اصغرخانی#روز_جهانی_عکاس#

 

Print
4715 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x

 

 آقای مجید یوسفی

سرپرست امور ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه

آمار بازدید
دی ان ان